Czwarty europejski oddział V2Media w pierwszą rocznicę powstania sieci

Rok od momentu powstania sieć V2Media uruchamia w Czechach czwarty europejski oddział. Zasięg sieci wynosi obecnie ponad 27 mln Europejczyków miesięcznie.

Sieć V2Media współpracuje w Czechach z 35 witrynami o łącznym tygodniowym zasięgu na poziomie 1,2mln internautów. Wynik ten czyni ją największym podmiotem emitującym formy video w czeskim Internecie.

„Internet szerokopasmowy w Czechach staje się coraz bardziej powszechny – obecnie już blisko 70% internautów ma dostęp do usług tego typu. Polepsza się również jakość treści multimedialnych w czeskiej sieci. Chcemy wykorzystać potencjał video online także w branży reklamowej” – mówi Veronika Jandová kierująca nowym oddziałem V2Media. „Naszymi atutami są największy zasięg, ciekawa oferta witryn tematycznych oraz technologia umożliwiająca łączenie działań video z tradycyjnymi kampaniami internetowymi. Zalety te docenił nasz pierwszy Klient – Ford Motor Company, który zrealizował we wrześniu w sieci V2Media działania wspierające dużą kampanię telewizyjną” – dodaje Veronika Jandová.

Powstanie V2Media Czechy to kolejny etap budowania europejskiej sieci internetowej reklamy video. Pierwszy oddział sieci V2Media rozpoczął działalność w Warszawie we wrześniu ub.r. Kolejnymi były biura rosyjskie, otworzone w marcu 2009, i rumuńskie – w lipcu br. Obecnie łączny zasięg wszystkich czterech oddziałów przekracza w ciągu miesiąca 27 mln Europejczyków. Uruchomiona została także międzynarodowa strona sieci – www.v2media.com.

„Powstanie czwartego oddziału sieci już w rok od uruchomienia jej pierwszego biura to ogromny sukces. Cieszy nas fakt, iż stworzyliśmy wysokiej jakości produkt, który cieszy się rosnącym zainteresowaniem ze strony reklamodawców w wielu krajach” – mówi Marcin Olszewski managing director V2Media w Polsce. Obecnie Klientami sieci V2media w Polsce są m.in. PokerStars, Allegro, Renault, L’Oreal, Netia czy Vectra, w Rosji – LG, Sony, Pepsi, w Rumunii – Praktiker czy Ford w Czechach.

W całej Europie flagowym produktem V2Media, stworzonym od podstaw przez polski oddział sieci, jest Vstitial w wersji standardowej oraz expandowany. W ciągu roku działalności sieć V2media rozwinęła ofertę – m.in. wprowadzono Vstitial ze skinem. Rozpoczęto poza tym współpracę z nowymi partnerami, jak Grupa Pino. Wszystkie oddziały sieci wykorzystują technologię emisji i raportowania kampanii internetowych dostarczoną przez firmę BBelements.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu