Akuna Polska wybrała strategię OS3 multimedia

przez | 08/10/2009

Jako najpełniejszą i najlepiej realizującą filozofię globalnej marki Akuna została oceniona propozycja strategii obecności w internecie przedstawiona przez OS3 multimedia. W ten sposób agencja wygrała przetarg zorganizowany przez lokalne biuro światowego producenta produktów oraz usług z branży wellness. Kilkuletni kontrakt podpisano we wrześniu 2009 roku.

„Ogłaszając przetarg szukaliśmy przede wszystkim partnera, który zapewni nam świadomą i skuteczną obecność naszych produktów w internecie. Główny nacisk podczas oceny kładliśmy na potencjalną skuteczność zaproponowanych strategii. Nasze oczekiwania spełnili specjaliści z OS3. Doceniliśmy strategiczne podejście i umiejętność łączenia narzędzi marketingowych z obszaru online i offline. Ponadto oferta OS3 doskonale wpisywała się w globalną filozofię naszej marki, odpowiadając jednocześnie specyfice polskiego rynku” – powiedział Marcin Maciąg, Country Manager Akuna Polska.

Do zadań agencji należy doradztwo dotyczące strategii obecności firmy w internecie, jej aktualizacja oraz kompleksowa realizacja.

„Pracując nad strategią chcieliśmy by utrwalała wizerunek firmy Akuna oraz wyznaczała jasne i spójne działania promujące markę. Cieszę się, że udało nam się zaproponować rozwiązania, które skutecznie będą realizowały postawione przed naszą agencją cele” – powiedział Marcin Maj, dyrektor zarządzający OS3 multimedia.

Współpraca pomiędzy OS3 multimedia, a Akuna została rozpoczęta od doprecyzowania zaproponowanej przez agencję strategii, tak by odpowiadała w stu procentach guidline’om tej globalnej marki. Na tej podstawie zostanie zaprojektowany i zbudowany internetowy serwis produktowy polskiego oddziału firmy. Będzie w nim zaimplementowany sklep internetowy oraz serwis transakcyjny. Ponadto już wkrótce działania zostaną rozszerzone o budowę społeczności skupionych wokół marki. Eksperci OS3 przygotują platformę umożliwiającą kontakt między klientami, dystrybutorami oraz osobami zainteresowanymi zdrowym stylem życia.