Szafirowy wachlarz Bombay Sapphire

W sezonie jesień/zima 2009 gin Bombay Sapphire kreuje nowe trendy. Wszystko za sprawą nowego opakowania, które pojawi się na rynku już w październiku.

Nowy styl

Marka Bombay Sapphire po raz kolejny wprowadza na rynek limitowaną edycję swojego ginu, w wyjątkowym opakowaniu. Nowy giftbox pojawi się w Polsce już na początku października. W sklepach będzie dostępnych ponad 9 tysięcy butelek trunku w specjalnie zaprojektowanym pudełku. Opakowanie przyciągnie uwagę nie tylko charakterystycznym, szafirowym kolorem, ale też niezwykłą formą. Składające się z kilku warstw pudełko, niczym rozwijający się kwiat, rozkładane jest na boki. W ten sposób wokół butelki tworzy się szafirowy wachlarz. Kiedy zamykamy opakowanie, wygląda ono jak układanka, w środku której, przez otwór w kształcie kamienia szafiru, widać słynne logo Bombay Sapphire.

Designerski gin

Limitowane edycje designerskich opakowań ginu Bombay Sapphire są wprowadzane na rynek regularnie. Dzięki temu marka utożsamiana jest z takimi wartościami jak styl i nowoczesność. Gin Bombay Sapphire od lat angażuje się w promocję designu oraz wspiera początkujących projektantów na całym świecie. Dlatego też, producenci alkoholu dbają również o wizerunek swojego produktu i chcą, by kojarzony był z wartościami bezpośrednio nawiązującymi do trendów w szeroko pojętym designie. Limitowane i tak wyjątkowe edycje opakowań ginu Bombay Sapphire sprawiają, że konsumenci chętniej sięgają po swój ulubiony gin.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu