Rebranding w Grupie Black Red White

przez | 07/10/2009

Grupa Black Red White – jeden z największych w Polsce producentów i dystrybutorów klasycznych oraz nowoczesnych mebli mieszkaniowych, a także artykułów wyposażenia wnętrz – przeprowadziła rebranding marki Mazur Comfort International, włączonej do struktury Grupy w 2008 roku. Spółka zlokalizowana w Olsztynie, zgodnie z dotychczasowym profilem produkcyjnym, zmieniła nazwę na BRW SOFA Sp. z o.o.

Grupa Black Red White w związku z przejęciem spółki pozyskała 5 zakładów zlokalizowanych w Iławie, Nidzicy, Bartoszycach i Słupach, o łącznej powierzchni powyżej 58 tys. m2. Zatrudnionych jest tam ok. 1.000 osób. Duża część produkcji BRW SOFA eksportowana jest do Europy Zachodniej, a także do krajów Europy Środkowej, Wschodniej i na rynek amerykański.Jakość wyrobów produkowanych przez BRW SOFA pozwala w pełni utożsamiać spółkę z Grupą oraz marką Black Red White. Zmiana nazwy firmy na BRW SOFA oraz użycie akronimu ‘BRW’ dla kolejnej ze spółek Grupy ma na celu wzmocnienie wizerunku Black Red White jako producenta również mebli tapicerowanych. Zmianie nazwy towarzyszy wprowadzenie nowego znaku graficznego. Kolorystyka logotypu BRW SOFA utrzymana jest w barwach charakterystycznych dla całej Grupy.

„Zmiana nazwy Mazur Comfort International Sp. z o.o. na BRW SOFA Sp. z o.o. to przemyślana i strategiczna decyzja zarządu. Dzięki wysokiej pozycji spółki w zakresie produkcji mebli tapicerowanych, Grupa Black Red White stała się znaczącym graczem w tym segmencie na polskim rynku. Dlatego też chcemy, aby olsztyńskie zakłady były silnie kojarzone z marką Black Red White” – powiedział Stanisław Bosak, prezes BLACK RED WHITE SA.BRW SOFA Sp. z o.o. (dawniej Mazur Comfort International Sp. z o.o.) nie modyfikuje – w związku z wprowadzonymi zmianami – asortymentu oraz profilu działalności produkcyjnej. Zmianie nie ulegnie też skład zarządu spółki, której prezesem jest Jolanta Zalewska, a wiceprezesami: Daniela Kucharska-Majewska i Sławomir Kierepka.

Jednym z najważniejszych celów strategicznych Grupy Black Red White jest rozszerzanie oferowanego asortymentu. Zgodnie z oczekiwaniami klientów budowana jest jednolita, kompleksowa oferta zawierająca elementy z zakresu wyposażenia wnętrz: meble tapicerowane, pokojowe, kuchenne, oświetlenie, tekstylia, dekoracje, wyposażenie kuchni, garderoby czy jadalni.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.