Nowy magazyn o marketingu sportowym

Agencja marketingu sportowego Sport & Business Foundation rozpoczęła wydawanie internetowego magazyn „e-DMS”. To pierwsze w Polsce wydawnictwo w całości poświęcone zagadnieniom marketingu i zarządzania sportem. W pierwszym numerze możemy przeczytać m.in. rozmowę z Karen Earl, Prezes Europejskiego Stowarzyszenia Sponsoringu.

Na łamach magazynu „e-DMS” swoimi przemyśleniami i doświadczeniem dzielić się będą eksperci z Polski i zagranicy. Grupę docelową magazynu stanowią kluby i związki sportowe, agencje reklamowe i PR, sponsorzy sportu, a także instytucje samorządowe. „e-DMS” ma stanowić również źródło wiedzy dla dziennikarzy podejmujących tematykę zarządzania sportem. Co miesiąc pismo będzie rozsyłane do ponad 10 000 osób oraz dostępne do pobrania darmowo ze strony www.dms.sbf.pl.

– Marketing sportowy w Polsce rozwija się dynamicznie. Rynek wydawniczy kierowany do branży biznesu sportowego jest jednak bardzo ubogi. „e-DMS” ma zagospodarować tę lukę – stwierdził Krzysztof Kropielnicki, Wiceprezes Sport & Business Foundation i redaktor naczelny magazynu

Wydanie magazynu towarzyszy zbliżającym się VIII Dniom Marketingu Sportowego. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia poruszone zostaną tematy dotyczące m.in. zbliżającego się EURO 2012 oraz PR w sporcie. W konferencji wezmą udział przedstawiciele UEFA, Coca-Coli czy MasterCard Europe.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu