Przejdź do treści

Nowa eska.pl wciąga 2 razy bardziej

Po wprowadzeniu nowej wersji serwisu eska.pl średni czas przebywania na stronie wydłużył się ponad dwukrotnie. Użytkownicy docenili bogactwo treści strony, jej intuicyjność i nowe funkcjonalności. Eska zapowiada dalszy rozwój serwisu i zakończenie etapu beta na początku października.

Według wyników badań Megapanel PBI/Gemius, eska.pl od momentu wdrożenia nowej odsłony serwisu notuje wyraźny wzrost średniego czasu przebywania użytkowników na stronie. Obecnie użytkownicy zostają w serwisie eska.pl ponad 2,5* raza dłużej niż na jego starej wersji. Portal Eski notuje dużą przewagę nad serwisami konkurencyjnych stacji.

„Wdrażając pierwszy etap projektu nowego serwisu eska.pl z niecierpliwością i lekkim niepokojem czekaliśmy na reakcję naszych użytkowników. Ich opinia jest dla nas najważniejsza, a zmiany jak wiadomo bywają kontrowersyjne i zawsze wzbudzają dużo emocji. Tym bardziej cieszy nas pozytywny odzew ze strony odbiorców. Tak znaczący wzrost czasu przebywania w serwisie, to dla nas najlepsza nagroda za czas poświęcony na pracę nad nową wersją strony.” – mówi Karolina Łysiak, Internet Project Manager Time SA.

Do wzrostu intensywności korzystania z serwisu przyczyniło się wdrożenie nowej filozofii strony, opierającej się na systemie powiązań i rekomendacji muzycznych oraz udostępnienie internautom mechanizmów społecznościowych. Najwięcej czasu użytkownicy spędzają w sekcjach związanych z muzyką i programem radia, takich jak Gorąca 20, Hity, Eurotop. Rosnącą popularnością cieszy się również sekcja społecznościowa. Każdy zalogowany użytkownik serwisu może wchodzić w interakcję z innymi klubowiczami, nawiązywać nowe znajomości, edytować swój profil, publikować statusy, dodawać komentarze i oceny do wszystkich sekcji na stronie.

„Obecnie pracujemy nad wdrożeniem kolejnych pomysłów, pozwalający na integrację wszystkich kanałów komunikacji Radia Eska: radiowego, internetowego i mobilnego. Będziemy dalej rozwijać mechanizmy społecznościowe i Klub Eski. Planujemy również wprowadzenie systemu lojalnościowego. Liczę na to, że rozwój nowych funkcjonalności będzie dla naszych odbiorców impulsem do jeszcze intensywniejszego korzystania z serwisu i wzmocni jego pozytywną ocenę oraz pozycję na rynku.” – dodaje Bartosz Świderski, Z-ca Dyrektora Programowego Grupy Radiowej TIME.

Eska zapowiada zakończenie etapu beta na początku października. Prace nad serwisem są realizowane przez należące do Grupy ZPR: dział e-technologii Time SA (koordynacja projektu) oraz firmę Supermedia Interactive (technologia).

* wg wyników badań Megapanel PBI/Gemius w marcu średni czas przebywania na serwisie wynosił 23 min, w kwietniu – po uruchomieniu wersji beta – 36 min, w lipcu – 1 h 34 min