Oderwij się… z Herbal Essences…

Pod takim hasłem toczy się akcja shopper marketingowa marki Herbal Essences (P&G), poświęcona najnowszej linii produktów do pielęgnacji włosów. Polski oddział firmy Procter &Gamble powierzył agencji komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska) przygotowanie i uruchomienie akcji shopper marketingowej.

Agencja odpowiedzialna była za wdrożenie i lokalizację strony www.herbalessences.pl, przygotowanie podstrony konkursowej www.herbalessences.pl/konkurs, która łączy w sobie elementy mobilne i internetowe, zorganizowanie merytoryczne i logistyczne konkursu SMS.

– Zadanie jakie nam powierzono polegało na opracowaniu systemu, który jasno i klarownie poinformuje konsumentki o trwającej akcji shopper marketingowej, obejmującej sześć sieci handlowych: Rossman, Real, Leclerc, Tesco, Carrefour, Selgros – mówi Michał Łukawski, Account Executive w agencji Hypermedia.

Hypermedia odpowiedzialna jest również za przygotowanie wszystkich materiałów POS (ulotki, plakaty, projekty graficzne do gazetek promocyjnych, filmy na wyświetlacze LCD, bandery na strony WWW sieci), a także za dostarczenie platformy mobilnej i komunikacji z konsumentami, w tym również za pełną obsługę konkursu (informowanie o wygranej, a także wysyłka nagród).

– Powierzyliśmy agencji Hypermedia przygotowanie platformy komunikacji z naszymi konsumentkami, ponieważ przedstawiła kompleksową i zintegrowaną propozycję działań interaktywnych i mobilnych zgodnych z nowym pozycjonowaniem marki Herbal Essences. Działania te mają na celu budowę wśród konsumentek świadomości nowej linii Herbal Essences oraz zachęcenie ich do sięgnięcia po szampony, odżywki i maski dzięki atrakcyjnym konkursom przeprowadzonym w największych sieciach handlowych.– mówi Joanna Maj, Associate Brand Manager marki Herbal Essences z firmy Procter & Gamble.

Głównym celem akcji jest poinformowanie o konkursie, w który można wygrać wiele atrakcyjnych nagród, w tym: dwa samochody marki Fiat, skutery Piaggio, a także rowery, iPody i laptopy. Akcja potrwa do końca października br.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu