Odmieniony Dewar’s

Już wkrótce marka Dewar’s pokaże konsumentom nowe oblicze. Odmienione logo, nowa kolorystyka i wyraźnie określone wartości, z którymi utożsamia się marka, to zmiany, które wprowadziła firma Bacardi Limited – dystrybutor whisky Dewar’s.

Jedna marka, jeden styl

Celem nowej kampanii whisky Dewar’s jest stworzenie globalnej strategii komunikacyjnej, której główną osią będą wyraźnie określone wartości marki. Po sukcesie poprzedniej kampanii „Long story in every drop” producenci trunku postanowili ujednolicić wszystkie elementy tworzące whisky Dewar’s i stworzyć całkowity system identyfikacji marki. W oparciu o sukcesy poprzednich kampanii i zgodnie z dotychczas kreowanym wizerunkiem, stworzono kompleksową strategię promocyjną whisky Dewar’s.

Nowe spojrzenie na wartości Dewar’s

Whisky Dewar’s kojarzy się zarówno z tradycją i przywiązaniem do historii, jak i z nowoczesnym stylem życia. Z tego względu globalna strategia marki opiera się na takich wartościach jak inteligencja, dowcip, witalność oraz niezależność. Eksponowane wartości wiążą się z osobą Thomasa Dewara – założyciela marki. Historyczna postać Tommego Dewara i jego nowoczesny styl myślenia czynią whisky Dewar’s ponadczasową.

Filozofia designu

Nowa strategia marki skupia się na ujednoliceniu wszystkich elementów identyfikacji wizualnej. Elementy graficzne mają łączyć męskość oraz bogactwo form z prostotą. Nowa stylistyka marki ma odpowiadać nowym wartościom promowanym w kampanii, ale jednocześnie nawiązuje do poprzednich działań promocyjnych. Whisky Dewar’s ma kojarzyć się z wysoką jakością, ale przede wszystkim z witalnością, przyjemnością i wartymi zapamiętania doznaniami. Jednocześnie producenci alkoholu skupiają się na wyjątkowych walorach smakowych whisky Dewar’s. W poprzedniej kampanii promocyjnej jednym z jej istotnych elementów były tak zwane „ślepe testy”, które pokazywały, jak bardzo whisky Dewar’s wyróżnia się na tle innych trunków swoim smakiem i aromatem.

W nowej strategii marketingowej producenci alkoholu chcą komunikować zalety whisky bezpośrednio. W komunikacji zostaną wykorzystane informacje na temat zapachu, smaku i koloru whisky Dewar’s. Globalna kampania komunikacji nawiązuje też do historii marki, szkockiego pochodzenia whisky, szczegółowo kontrolowanego procesu produkcji oraz licznych wyróżnień.

Elementy identyfikacji wizualnej

Nowa strategia to wiele wizualnych zmian, które korespondują z nową filozofią marki. Nowe logo, o bardziej fantazyjnych kształtach oraz spójna szata graficzna dla wszystkich produktów marki Dewar’s mają sprawić, że whisky będzie jeszcze lepiej rozpoznawana. Nowa strategia promocyjna wyraźnie określa też kolorystykę materiałów promocyjnych wszystkich produktów z portfolio Dewar’s oraz reguły graficzne, które mają być stosowane dla tych produktów. Nowy styl Dewar’s łączy prostotę i elegancję oraz fantazyjne i nowoczesne formy.

Dzięki globalnej strategii wizualnej identyfikacji marki Dewar’s, znana ze swojego szlachetnego smaku whisky, stanie się jeszcze lepiej rozpoznawana. Amatorzy trunku będą mogli kojarzyć markę Dewar’s nie tylko z wysoką jakością i niezapomnianymi wrażeniami smakowymi, ale też konkretnym stylem i jasno określonymi wartościami.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu