Diagnoza bez kolejki

Oczekiwanie na badania w sieci centrów diagnostycznych VOXEL ulegnie skróceniu dzięki zastosowaniu zintegrowanego systemu komunikacji VDmaster. Umożliwi on efektywniejsze zarządzanie ruchem pacjentów oraz poprawi jakości ich obsługi.

Obecna w kilkunastu miastach w Polsce sieć centrów diagnostycznych VOXEL łączy swoje placówki za pomocą, opartego na wykorzystaniu technologii VoIP, systemu komunikacyjnego VDmaster. Niezbędne urządzenia zainstalowano już w Katowicach, Zabrzu i Krakowie. Do końca roku połączone zostanie szesnaście centrów. Zastosowana technologia umożliwia między innymi centralną obsługę zgłoszeń pacjentów do różnych jednostek w ramach call-center. Daje to możliwość optymalnego wykorzystania świadczeń zakontraktowanych w ramach NFZ oraz zaoferowania każdemu pacjentowi najlepszego dla niego rozwiązania. – Dzięki temu rozwiązaniu, w przypadku długiego terminu oczekiwania na badanie w jednej z pracowni, pacjenci będą mieli możliwość skorzystania z wcześniejszych terminów w innych ośrodkach – mówi Robert Donitza, Kierownik Biura Obsługi Pacjenta VOXEL SA. – Stworzenie centralnego kanału komunikacji z pacjentami przyczyni się do zwiększenia jakości ich obsługi i skrócenia czasu oczekiwania na badanie – dodaje.

VDmaster to, adresowany głównie do obsługi firm, system komunikacyjny oparty na wykorzystaniu technologii VoIP. Pozwala on na integrowanie i optymalizowanie sieci IP, telefonii tradycyjnej i GSM w ramach wspólnej sieci telekomunikacyjnej. – Wieloletnie prace nad transmisją głosu w sieciach IP pozwoliło nam na stworzenie od podstaw własnego, autorskiego rozwiązania. W ramach systemu VDmaster opracowano zarówno sprzęt jak i oprogramowanie implementując jednocześnie światowy standard SIP dla telefonii VoIP – podkreśla Jarosław Jaśkiewicz, Dyrektor Handlowy w firmie Activis Polska sp. z o.o., jeden z twórców technologii VDmaster.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu