Eurozet korzysta z platformy Multiscreen

Grupa Radiowa nie tylko planuje zwiększenie ilości redakcyjnych materiałów video, ale dzięki Multiscreen.TV wprowadza dodatkowe możliwości dla reklamodawców.

Serwis internetowy Radia ZET odwiedza miesięcznie ponad pól miliona unikalnych użytkowników. Stacja emituje w nim materiały video od stycznia 2008 roku, ale do tej pory nie zamieszczała w nim reklam. Teraz będzie to możliwe dzięki wykorzystaniu Multiscreen.TV

Dużym zainteresowaniem internautów cieszą się nagrania audycji Moniki Olejnik: codzienny „Gość Radia ZET” i cotygodniowy „7 Dzień Tygodnia”. W serwisie pojawiają się również teledyski, zwiastuny filmów oraz materiały video połączone z serialami i programami rozrywkowymi, którym stacja patronuje.

W związku z nowymi technologicznymi i emisyjnymi możliwościami Eurozet zapowiada znaczące zwiększenie treści wideo, więcej będzie m.in. teledysków wykonawców prezentowanych na antenie radia.

Platforma Firmy Comtica zapewnia szczegółowe statystki. Dzięki temu zyskamy wiedzę, w jakim stopniu zamieszczane klipy są atrakcyjne dla Internautów. Dodatkowo pozyskujemy przychody z reklam umieszczonych w materiałach video – mówi Łukasz Szmel, Functional Product Manager, Eurozet Sp. z.o.o.

Szmel wyjaśnia, że o wyborze Multiscreen.TV zadecydowało proste dostosowanie systemu do specyficznych potrzeb rozgłośni m.in. przyjazny i szczegółowy panel administracyjny oraz mechanizm ad-servera. Umożliwia to tworzenie kampanii marketingowych, wykorzystujących nowe formy reklamy video (pre-roll, post-roll, overlay) Stacja spodziewa się, że największym zainteresowaniem cieszyć się będą pre-rolle, czyli reklamy umieszczone przed redakcyjną treścią video.

Eurozet to kolejny po Grupie Infor koncern, który w swoich serwisach korzysta z platformy Multiscreen.TV.

Multiscreen.TV – platforma do zarządzania treściami video umożliwia prezentację treści multimedialnych w dowolnym formacie, na ekranie o dowolnych proporcjach i rozdzielczości. Dzięki temu można jednocześnie udostępniać użytkownikom pliki video zarówno w Internecie, jak i w wersji mobile. Dzięki nowatorskiemu modelowi biznesowemu opartemu o rozliczanie w ramach wykorzystanego czasu emisji, Multiscreen.TV staje się dostępny nawet przy niewielkim zakresie działalności serwisów internetowych. Rozwiązanie już teraz budzi zainteresowanie dotychczasowych i potencjalnych klientów Comtica. Z Multiscreen.TV korzystają Grupa Infor i marki wydawnictwa Marquard Media Polska, m.in. TV CKM.pl

Wjęcej informacji na stronie: http://multiscreen.tv

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu