Dwa serwisy internetowe Żabki

www.zabkapolska.pl to adres nowej strony korporacyjnej firmy Żabka Polska S.A. Witryna ma być dodatkowym źródłem informacji o spółce oraz jej działalności na rynku polskim. Odświeżona została także dotychczasowa witryna internetowa sieci sklepów Żabka: www.zabka.pl, którą dostosowano do standardów web usability.

-Mija właśnie 10 lat od powstania naszej pierwszej strony internetowej. To dobry czas na pokazanie firmy z nieco innej, szerszej perspektywy. Do tej pory łączyliśmy informacje typowo korporacyjne z ofertą skierowaną do naszych klientów i partnerów na platformie www.zabka.pl. Teraz, kiedy firma jest właścicielem dwóch sieci handlowych – Żabki i Freshmarketu – zdecydowaliśmy się stworzyć dodatkową witrynę www.zabkapolska.pl, która w przejrzysty sposób przedstawi zakres działalności firmy naszym potencjalnym partnerom biznesowym – mówi Jacek Spychała – Manager ds. Public Relations firmy Żabka Polska S.A.

Na nowej stronie firmy Żabka Polska S.A. znajdują się najważniejsze informacje o firmie, możliwościach współpracy handlowej oraz aktualnej rekrutacji. Dodatkowo, uruchomione zostało wirtualne biuro prasowe, zawierające komunikaty informacyjne oraz aktualności o bieżących przedsięwzięciach firmy. Strona www została zoptymalizowana pod względem technologicznym i dostosowana do norm prezentacji wynikających z Corporate Identity.

Żabka Polska S.A. od początku działalności na rynku polskim doceniała i rozwijała witrynę internetową. Już w 1999 r. firma dysponowała serwisem www.zabka.pl, wyprzedzając o nawet dwa lata powstanie stron www najbardziej znanych sieci handlowych w Polsce.

W tym roku strona www.zabka.pl zyskała nowy design oraz lepszą nawigację, pozwalającą w prosty i przejrzysty sposób zapoznać się z produktami i usługami dostępnymi w sklepach sieci Żabka. Ogólnoświatowe tendencje pokazują, że osoby zainteresowane współpracą z siecią sklepów detalicznych zazwyczaj poszukują informacji na ich stronach internetowych – w Wielkiej Brytanii to aż 48 proc. (badanie NatWest). Taką rolę spełnia także platforma www.zabka.pl, która dostarcza dodatkowych informacji o marce Żabka, prezentuje sklepy, a także zawiera szczegóły o możliwościach współpracy oraz aktualnej rekrutacji.

Żabka Polska S.A. także w bieżącej działalności wykorzystuje nowoczesne i dostosowane do specyfiki firmy handlowej system IT, za co została nominowana do tytułu Lidera Informatyki 2009.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu