Punkty są wszędzie

Pod takim hasłem ukazał się nowy katalog BP, przygotowany po raz kolejny przez agencję GPD Advertising, od lat pracującą dla BP. Nowemu katalogowi towarzyszy na stacjach paliw wielka kampania. Wielka nie tylko ze względu na zasięg i liczbę nośników, ale też ze względu na doniosłość komunikatu, jaki kampania ze sobą niesie.

Ten komunikat kryje się już w tytule katalogu – hasło „Punkty są wszędzie” zapowiada prawdziwą rewolucję w zasadach zbierania punktów, które zaczęły obowiązywać z chwilą zmiany programu BP partnerclub na nowy Program Bonusowy PAYBACK. Zmiana ta nastąpiła w dniu premiery nowego katalogu – 16 września 2009 r. Jego motywem przewodnim są właśnie tytułowe punkty – które na stronach katalogu przybiorą graficzną postać kulek 3D.

Zmiana programu wiąże się z ogromem nowych korzyści dla klientów BP – z tego też powodu katalog informujący o tych korzyściach musiał być spektakularny. Czy taki jest – przekona się każdy, kto zajrzy na stację BP.

Z okazji wprowadzenia na stacje nowego katalogu ruszyła także wielka promocja, w której klienci BP będą mogli wygrać aż 60 ultralekkich netbooków. Dodatkowo na 100 stacjach w całej Polsce hostessy zachęcają klientów do rejestracji w nowym programie. Koordynacją promocji, podobnie jak przygotowaniem kampanii wprowadzającej nowy katalog, zajęła się agencja GPD Advertising.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu