Fly.pl w programie PAYBACK – najkorzystniejszy przelicznik wydanych pieniędzy na punkty PAYBACK

Dnia 16 września 2009 roku ruszył w Polsce multipartnerski Program Bonusowy PAYBACK. Internetowe biuro podróży Fly.pl jest jedyną w Programie PAYBACK firmą ze swojego segmentu. Klienci Fly.pl będą otrzymywać punkty według najlepszego przelicznika – 1 punkt za każdą wydaną na Fly.pl złotówkę. Zebrane punkty będzie można potem wymienić na atrakcyjne nagrody.

Multipartnerski Program Bonusowy PAYBACK ruszył w Niemczech w 2000 roku. Już w czasie pierwszego miesiąca działalności, Program pozyskał blisko milion klientów. Obecnie kartę PAYBACK posiada około 60% niemieckich gospodarstw domowych.

Fly.pl jest firmą z branży turystycznej, której klienci mogą korzystać z Programu PAYBACK. Sposób działania Programu jest prosty – każdy uczestnik otrzymuje jeden punkt PAYBACK za każde 1, 2 lub 3 złote wydane na produkty bądź usługi partnerów Programu. Fly.pl proponuje swoim klientom najkorzystniejszy przelicznik – 1 punkt PAYBACK za każdą wydaną złotówkę.

„Chcemy zagwarantować naszym klientom nie tylko duży wybór wycieczek, ale także atrakcyjne bonusy. Dlatego przystępując do Programu PAYBACK wybraliśmy rozwiązanie najatrakcyjniejsze dla naszych klientów – jeden punkt za jedną wydaną złotówkę. Klienci Fly.pl będą gromadzić punkty PAYBACK tak szybko, jak to tylko możliwe” – mówi Grzegorz Bosowski, Dyrektor Zarządzający Fly.pl.

Ponadto posiadacze kuponu promocyjnego fly.pl ze specjalnym kodem zostaną wynagrodzeni podwójną ilością punktów. W ten sposób, dokonując zakupu wycieczki za 4500zł, klient Fly.pl otrzyma obecnie 9000 punktów PAYBACK.

Aby przystąpić do Programu, wystarczy pobrać u jednego z partnerów (np. Telekomunikacja Polska, Orange, BP) lub zamówić online na www.payback.pl zestaw startowy z kartą. Potem zbieranie punktów jest już niezwykle proste. Klienci Fly.pl muszą jedynie zaznaczyć w formularzu zakupowym opcję „Jestem uczestnikiem Programu Payback” oraz podać numer swojej karty. W przypadku zakupów dokonywanych za pośrednictwem Centrum Rezerwacji, numer karty PAYBACK należy podać konsultantowi. Po powrocie z wyjazdu punkty PAYBACK zostaną naliczone.

Uczestnicy Programu będą mogli następnie wymieniać zgromadzone na swoich kontach punkty na nagrody rzeczowe z bogatego katalogu PAYBACK lub vouchery.

„Dzięki przystąpieniu do Programu PAYBACK dajemy naszym klientom jeszcze więcej korzyści z rezerwacji produktów oferowanych na www.fly.pl” – wyjaśnia Grzegorz Bosowski, Dyrektor Zarządzający Fly.pl. „Cieszymy się, że jako przedstawiciel branży turystycznej uczestniczymy w Programie, stając w szeregu obok znanych i cenionych na polskim rynku marek. Program Bonusowy PAYBACK to dużo więcej niż zwykły program lojalnościowy, to nowa jakość na polskim rynku. Klient nie musi zmieniać swoich zwyczajów zakupowych aby gromadzić punkty. To wartość dodana, dzięki której partnerzy PAYBACK wyróżniają się w swoich segmentach. Jesteśmy przekonani, że ze względu na swój multipartnerski charakter odniesie w Polsce co najmniej równie duży sukces jak na rynku niemieckim” – dodaje Grzegorz Bosowski.

Fly.pl zamierza dzięki Programowi PAYBACK dynamicznie zwiększać swoje obroty.

W 2010 roku Fly.pl prognozuje przychody na poziomie blisko 27,7 mln złotych oraz dodatkowo ponad 7 mln złotych z Programu PAYBACK. Plany firmy na rok 2011 to ponad 45 mln złotych obrotu oraz dodatkowy przychód rzędu ponad 15 mln złotych z PAYBACK.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu