Firmowy serwis www od pomysłu do gotowej witryny

„Firmowy serwis www od pomysłu do gotowej witryny” to nowy na polskim rynku wydawniczym poradnik menedżera. Jego autorem jest Grzegorz Krzemień, wiceprezes agencji interaktywnej GoldenSubmarine.Jakie są powody tworzenia nowych serwisów www lub odświeżania serwisów już istniejących? Jaką rolę w budowaniu nowego serwisu odgrywają treści zamieszczane na serwisach www konkurencji? Jak połączyć atrakcyjny design z funkcjonalnością? Jak wypromować serwis www w sieci? To tylko niektóre z pytań, na które znajdziemy odpowiedź w poradniku będącym efektem 12 lat doświadczeń autora w pracy nad projektami internetowymi oraz współpracy z klientami z różnych branż.

– Podjęliśmy decyzję o wydaniu książki Grzegorza Krzemienia, ponieważ ujęło nas podejście autora do tematu – bez ogólników i „lania wody”. Czysta merytoryka i maksymalne usystematyzowanie podawanych informacji. Polecam wszystkim tym, którym sen z powiek spędza perspektywa budowy lub modernizacji strony www – mówi Justyna Wydra, brand manager z Wydawnictwa Helion.

Poszczególne rozdziały książki szczegółowo wprowadzają czytelników w kolejne etapy pracy nad budową nowego serwisu www oraz uświadamiają, jak ważnym przedsięwzięciem jest taki projekt. Szczególny nacisk położony został na punkt widzenia klienta – autor opisał jego rolę, a także sprecyzował zakres prac agencji, do której klient zwraca się z zadaniem zbudowania serwisu. Czytelnik otrzymuje wartościowe wskazówki, które pomogą mu w przyszłości przygotować profesjonalny brief dla agencji, zapytanie ofertowe, czy też szczegółowy harmonogram prac.

Zaletą poradnika jest to, że oprócz aspektów marketingowych, związanych z tworzeniem serwisów www i ich zarządzaniem, zawiera on również niezbędne, podane w przejrzysty oraz czytelny sposób, informacje techniczne oraz prawne. Czytelnik znajdzie więc w książce porady dotyczące tworzenia umów pomiędzy firmą, a agencją tworzącą serwis, regulaminów serwisów, czy też not prawnych. Wyjaśniono również najważniejsze aspekty techniczne.

Ogromną wartością książki są także liczne przykłady projektów internetowych zrealizowanych dla takich marek, jak: Audi, Grupa Kolastyna, MediaMarkt, Skoda, Volkswagen, Vision Express czy Warbud.

Poradnik przeznaczony jest dla osób, które w średnich i dużych firmach odpowiadają za marketing, a w szczególności za tworzenie i obsługę serwisu internetowego. Podręcznik jest wsparciem dla tych, którzy posiadają już praktyczną znajomość Internetu oraz podstawową wiedzę z zakresu marketingu. Przyjazny i czytelny język, jakim napisano poradnik sprawia jednak, że mogą sięgnąć po niego również osoby, które w marketingu internetowym stawiają dopiero pierwsze kroki. „Firmowy serwis www od pomysłu do gotowej witryny” to lektura obowiązkowa dla wszystkich tych, którzy mają w planach stworzenie profesjonalnego serwisu www.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu