Diana Solarz nowym Dyrektorem Marketingu w Oriflame Poland

21 września 2009 Diana Solarz obejmie stanowisko Dyrektora Marketingu w Oriflame Poland i będzie odpowiedzialna za budowanie i wdrażanie strategii marketingowej Oriflame w Polsce.

1 Diana Solarz, OriflameDiana Solarz jest związana z marką Oriflame od września 2007 roku. Do stycznia 2009 roku pełniła funkcję Regionalnego Menedżera ds. Planowania Katalogów w Centrali Oriflame w Sztokholmie. W styczniu bieżącego roku objęła stanowisko Regionalnego Menedżera ds. Komunikacji w Oriflame Poland.

W ciągu ostatnich dwóch lat Diana Solarz zajmowała się między innymi opracowywaniem rocznych strategii katalogowych, tworzeniem i koordynowaniem regionalnych kampanii reklamowych oraz nawiązywaniem współpracy z kontrahentami.

Wcześniej, w latach 2005-2007, związana była z jedną z wiodących szwedzkich firm w branży nieruchomości, Erik Olsson Förmånsklubb, gdzie zajmowała stanowisko Key Account Managera.

Diana posiada tytuł magistra barcelońskiej EADA Business School, ukończyła również studia magisterskie o specjalności finanse na Uniwersytecie Linkoping w Szwecji.

Diana Solarz zastąpi na stanowisku Michała Glijera, który postanowił kontynuować pracę zawodową poza Oriflame.

„Cieszę się, że powierzono mi tak odpowiedzialne zadanie. Zdaję sobie sprawę, że jest to ogromne wyzwanie, ale jednocześnie szansa na konsekwentne budowanie pozycji marki Oriflame w Polsce.” – dodaje Diana Solarz.

www.oriflame.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu