Agenci UNIQA na Platformie Comarch CAFE

Comarch zakończył pierwszą fazę projektu wdrożenia platformy sprzedażowej CAFE dla agentów w Grupie Ubezpieczeniowej UNIQA. Nowoczesne rozwiązanie front-office zapewni maksymalne uproszczenie i automatyzację codziennej pracy agenta ubezpieczeniowego.Projekt obejmuje wdrożenie kompleksowego rozwiązania Comarch CAFE dla Ubezpieczeń, które zagwarantuje UNIQA jeszcze skuteczniejsze działanie i optymalne wykorzystanie możliwości nowych kanałów dystrybucji przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów operacyjnych.

Funkcjonalność Platformy CAFE obejmuje:

  • terminarz do zarządzania kontaktami z klientami,
  • widok 360° klienta wraz z jego polisami, składkami i szkodami,
  • wsparcie procesu sprzedaży począwszy od ofertowania, przez złożenie wniosku aż do wystawienia polisy,
  • dostęp do operacji na polisach, szkodach i roszczeniach,
  • podgląd realizacji celów sprzedaży oraz wynagrodzenia prowizyjnego,
  • dostęp do aktualnej informacji o akcjach marketingowych, produktach, obowiązujących OWU, zarządzeniach i regulaminach.

– CAFE dla Ubezpieczeń to nowoczesny portal internetowy, składający się z wielu aplikacji, tzw. mashup. Takie rozwiązanie zapewnia łatwy dostęp do aktualnych informacji i narzędzi biznesowych. Według analityków Gartner Strategic Guideline, do roku 2020 technologia mashup stanie się dominującym modelem (80%) budowy złożonych systemów biznesowych – zauważa Maciej Ślósarczyk, Consulting Manager, Comarch SA. – Projekt w UNIQA przebiega planowo. Pierwsza faza projektu zakończyła się przekazaniem do eksploatacji narzędzia Agent Net opartego na rozwiązaniu Comarch CMS – dodaje.

– Uruchomiona we wrześniu aplikacja Comarch CMS Agent Net ma za zadanie optymalizować przepływ informacji wewnątrz firmy. Dzięki rozwiązaniu Comarch, informacje na temat promocji, nowych produktów, szkoleń oraz innych wydarzeń dotrą do naszych agentów szybciej, co pozytywnie wpłynie zarówno na efektywność działań sprzedażowych towarzystwa, jaki i na poziom obsługi naszych klientów – mówi Łukasz Ukleja, Dyrektor Departamentu Organizacji i Informatyki, UNIQA. – Z zainteresowaniem oczekujemy rezultatów kolejnych etapów wdrożenia, kiedy to nasi agenci będą mogli skorzystać z pełnej gamy narzędzi Platformy Comarch CAFE dla Ubezpieczeń.

UNIQA Group Austria jest jedną z wiodących grup ubezpieczeniowych w Europie Centralnej i Wschodniej. W Polsce Grupa jest obecna pod postacią 2 spółek – majątkowej UNIQA TU SA i życiowej UNIQA TU na Życie SA. Produkty UNIQA to Ubezpieczenia nowej generacji – elastyczne, kompleksowe, zdolne towarzyszyć Klientowi na każdym etapie jego życia. Grupa oferuje je za pośrednictwem różnych kanałów dystrybucji – agentów, brokerów, agencji generalnych i przedstawicielstw, dealerów samochodowych i kanał bancassurance, a także online. Włącznie z macierzystym rynkiem austriackim, UNIQA jest obecna w 20 krajach: Albanii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Czarnogórze, Chorwacji, Czechach, Kosowie, Liechtensteinie, Macedonii, Niemczech, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, na Ukrainie, na Węgrzech i we Włoszech.

Więcej informacji o Platformie Comarch CAFE dla Ubezpieczeń >> www.ubezpieczenia.comarch.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu