Sony Ericsson wprowadza absolutną nowość na światowym rynku – słuchawki Motion Activated MH907

Uwolnij się od przeciętności – słuchaj ulubionej muzyki i odbieraj rozmowy telefoniczne bez dotykania przycisków, dzięki słuchawkom Motion Activated MH907

Sony Ericsson przedstawia dziś pierwsze na świecie słuchawki aktywowane ruchem, które same wykrywają użytkownika. Inteligentnych słuchawek MH907 używa się następująco: aby zacząć słuchać muzyki użytkownik po prostu wkłada obie słuchawki do uszu, a zatrzymuje ich pracę wyjmując jedną z nich. Aby na nowo zacząć słuchać należy po prostu włożyć słuchawkę z powrotem do ucha. Dokładnie to samo należy wykonać, aby odebrać i zakończyć połączenie – to proste jak dwa razy dwa!

Technologia SenseMe™ Control Sony Ericsson polega na wywoływaniu odpowiedzi urządzenia bez dotykania przycisku, natomiast wrażenia dla użytkownika płynące z zastosowania technologii Clear Audio to najwyższa jakość dźwięku, gdy jest się w ruchu i przyjemność ze słuchania ulubionej muzyki, w takiej formie, w jakiej została stworzona, aby jej słuchać.

Sony Ericsson przygotował zabawny, zwariowany filmik zapoznający z unikalną technologią nowego produktu. Ten krótki film, mający dziś swoją premierę, został stworzony we współpracy z międzynarodowej sławy twórcą filmów animowanych Kristoferem Strömem. Film przedstawia ludzika z kreskówki jadącego autobusem i przełączającego się bez wysiłku pomiędzy odbieraniem rozmów telefonicznych, a słuchaniem ulubionej muzyki. Aby obejrzeć ten filmik – prosimy odwiedzić stronę: www.sonyericsson.com/putyourearsincontrol

„Mając słuchawki MH907 odbiorcy mogą schować telefon do kieszeni, ale jednocześnie, o każdej porze dnia, mogą pozostawać w łączności z innymi ludźmi, po prostu wkładając i wyjmując słuchawki z uszu – bez potrzeby używania zdalnego połączenia lub jakichkolwiek przycisków” powiedział Jacob Sten, Senior Vice President, SEMC Accessories. „W Sony Ericsson uważamy, że słuchanie potrzeb klientów jest bardzo ważne, a wprowadzenie pierwszych na świecie słuchawek aktywowanych ruchem podkreśla nasze zaangażowanie w oferowanie im pełnego doświadczenia łączącego komunikację i rozrywkę. Słuchawki MH907 stanowią przykład odnowionej strategii naszej marki, która ma na celu budowanie przyjemnej, zabawnej i wszechstronnej interakcji z odbiorcami.”

Aby uzyskać więcej informacji, prosimy odwiedzić stronę: http://www.sonyericsson.com/putyourearsintocontrol

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu