Przychody ENEL-MED znów rosną

Pierwsza połowa 2009 roku przyniosła Centrum Medycznemu ENEL-MED przychody wysokości 61,2 mln zł. Oznacza to 11 proc. wzrost w stosunku do dwóch pierwszych kwartałów ubiegłego roku.

Dynamika wzrostu w stosunku do analogicznego okresu w roku 2008, spowodowana jest przede wszystkim bardzo dobrymi – podobnie jak w roku ubiegłym, wynikami sprzedaży abonamentów medycznych Enel-Care dla klientów korporacyjnych. Nie sprawdziły się pesymistyczne prognozy zapowiadające rezygnację firm z tego rodzaju usług. Wpływy ze sprzedaży pakietów Enel-Care wyniosły w pierwszych dwóch kwartałach ponad 30 mln zł, co stanowi 49 proc. wszystkich przychodów firmy.

– Korzystne wyniki ENEL-MED to zasługa wyjątkowego zaufania naszych klientów, którzy doceniają jakość, kompleksowość i wysoką dostępność usług – mówi Adam Rozwadowski, Prezes Zarządu ENEL-MED. – Jednak uzyskany wzrost świadczy przede wszystkim o bardzo dobrym przygotowaniu Centrum do wyzwań stawianych przez obecną dekoniunkturę. – dodaje Rozwadowski.

Spośród ogólnopolskich firm medycznych Centrum Medyczne ENEL-MED jako pierwsze na rynku posiadało tak znacznie zdywersyfikowaną ofertę medyczną, która w czasie kryzysu umożliwiła osiągnięcie 11 proc. wzrostu. W pierwszym półroczu 2009 roku diagnostyka obrazowa oraz usługi komercyjne (Fee For Service) przyniosły łączne wpływy wysokości 29 proc. wszystkich przychodów. Mocną pozycję szpitala ENEL-MED ugruntowały jego dochody stanowiące 10 proc. ogólnych przychodów z dwóch kwartałów, natomiast wzmożony rozwój usług stomatologicznych i protetycznych od początku br. zaowocował zyskami 8 proc. całości przychodów.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu