Podsumowanie Promo Gifts 2009

Zakończył się projekt Promo Gifts zorganizowany w dniach 8-10 września br. 2009 w salach konferencyjnych hotelu Felix w Warszawie. Impreza zgromadziła czołowe firmy z branży artykułów promocyjnych. Projekt wspierała kampania w mediach, działania w internecie oraz wysyłka zaproszeń. Organizatorem projektu była spółka Promo Gifts.

Cieszące się dużą renomą wydarzenie stanowiło doskonałą okazję do prezentacji aktualnych trendów, porównania najlepszych propozycji rynkowych i nowości produktowych w sektorze artykułów promocyjnych, a przede wszystkim – do nawiązania bezpośrednich kontaktów z dostawcami produktów i usług branży artykułów promocyjnych. Wiele firm pokazało po raz pierwszy katalogi z ofertą świąteczną. Profesjonalne spotkania branżowe b2b okazały się efektywną wymianą informacji o produktach, rynkach czy konkurencji.

Projektowi Promo Gifts towarzyszyły trzydniowe szkolenia sprzedażowe dla przedstawicieli branży reklamowej. Cykl szkoleń pod hasłem „Sprzedawać zawsze – czyli jak pozyskać i utrzymać klienta w dzisiejszej sytuacji rynkowej?” skierowany był do osób pracujących w branży artykułów promocyjnych/upominków reklamowych. Szkolenia poprowadziła firma doradczo-szkoleniowa Integra Consulting.

Pierwszego dnia odbyło się także spotkanie PIAP – Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych z obecnymi członkami stowarzyszenia.

W gronie wystawców Promo Gifts znalazły się firmy: Inspirion Polska, Ivory, JettStudio, Macma, Midoceanbrand Polska, MM Brown (Chocolissimo), Orcas Polska, Orientgift Polska, Rodan Agencja Reklamowa, Topico, FF Linea, DeGaj Studio oraz Headwear.

Partnerami imprezy byli: Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Notus Dom Kredytowy, ProNotus, InPost, Flash Press Media, OOH magazine, Nowoczesna Firma, Marketeo, Unisto, Maxibit, Nespresso.

Organizatorzy dziękują wszystkim wystawcom, uczestnikom szkoleń oraz zwiedzającym za przybycie.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu