Kiedy ostatnio słuchałeś babci?

Agencja Fresh Brand Design przygotowała kampanię billboardową dla akcji „Spoko Senior” realizowanej przez stowarzyszenie „mali bracia Ubogich”. Celem działań jest zwrócenie uwagi na problemy osób starszych i próba złamania stereotypów dotyczących starości.Fresh Brand Design stworzyła ogólny przekaz kampanii i zaprojektowała elementy wizualne takie jak billboardy i ulotki promocyjne. Hasło kampanii: „Kiedy ostatnio słuchałeś babci?”, ma pełnić rolę pomostu łączącego pokolenia. Celem działań agencji było przygotowanie przekazu atrakcyjnego zarówno dla osób starszych i młodszych. Agencja zajęła się także produkcją nośników i zakupem powierzchni reklamowej.

W ramach akcji powstał także „przepis na radosną starość”, który znalazł się na odwrocie ulotek. Czas akcji wiąże się także z przypadającym 1 października Międzynarodowym Dniem Osób Starszych (International Day of Older Persons). Kampania billboardowa będzie widoczna na ulicach Poznania do połowy października.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu