Artgen dla adidas Originals

Agencja interaktywna Artgen przeprowadziła internetową kampanię promującą adidas Originals Concept Store w Poznaniu. W ramach akcji sklep zaistniał w serwisie mikroblogowym Blip oraz w lokalnych portalach.Marka adidias obchodziła w tym roku 60 urodziny. Z tej okazji firma otworzyła w Poznaniu pierwszy w Polsce adidas Originals Concept Store, którego promocję zleciła agencji interaktywnej Artgen. Działania miały na celu informowanie mieszkańców Wielkopolski o otwarciu sklepu, zachęcenie ich do odwiedzenia Concept Store’u oraz budowanie komunikacji z klientami.

Agencja zaproponowała działania promujące otwarcie sklepu w najpopularniejszych poznańskich portalach oraz aktywność w serwisie Blip. Na mikroblogu pojawił się uŜytkownik adidasoriginals, który informował o wydarzeniach dotyczących sklepu, jego otwarcia, oferty oraz najwaŜniejszych faktów ze świata mody i sportu związanych z 60-letnią historią adidasa. Dodatkowo, do obserwowania wpisów zachęcały prowadzone konkursy z nagrodami.

„Do komunikacji z klientami wybraliśmy mikrobloga, ponieważ jest to społeczność skupiająca w dużej mierze studentów i młodych pracowników, aktywnych życiowo, dbających o dobrą opinię o sobie, a więc grupę, do której kierowane są produkty marki adidas Originals. Blip pozwala na personalizowanie przekazu – odpowiednie uŜycie tagów sprawia, Ŝe informacja szybko dociera do określonych, atrakcyjnych dla firmy odbiorców, w tym przypadku były to osoby mieszkające w Poznaniu lub często odwiedzające stolicę Wielkopolski, zainteresowane sportem i modą” – mówi Agata Polińska, odpowiedzialna za obsługę klienta w agencji.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu