Pomysł na bezpośrednią e-komunikację

W erze konsumenta, aby zaistnieć na rynku lub pokazać się z nowym produktem nie wystarczą już tradycyjne działania czy inwestycja w samą reklamę. Nie ważne jak innowacyjny jest oferowany produkt, aby przebić się przez medialny gąszcz konkurencyjnych ofert, należy pójść dalej. Odpowiedzią może być wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingu bezpośredniego, a najlepiej kilku z nich na raz.

Najskuteczniejszym sposobem na dotarcie do nowych i umocnienie więzi z obecnymi klientami jest działać bezpośrednio. W obecnych czasach wartość przekazu reklamowego nie jest tak silna jak sytuacja miała się w latach 90-tych XX wieku. Wobec coraz większej liczby, coraz ciekawszych, bardziej kontrowersyjnych i zabawnych reklam, aby przyciągnąć uwagę do własnej oferty, należy liczyć się ze sporym wydatkiem finansowym, oczywiście nie jednorazowym, ale najlepiej cyklicznym. Tymczasem narzędzia marketingu bezpośredniego nie dość, że pozwalają precyzyjniej trafić do indywidualnego klienta, to kosztują nieporównywalnie mniej.

Wybierając dostawcę instrumentów służących marketingowi bezpośredniemu warto poszukać takiej oferty, która swoim zasięgiem obejmie wszystkie najwartościowsze kanały komunikacji. Autorskim projektem poznańskiej spółki Vercom, zajmującej się tworzeniem rozwiązań IT dla biznesu, jest platforma Redlink.pl.

Usługa Redlink.pl, działająca w modelu Saas (Oprogramowanie jako usługa), przeznaczona jest do realizacji wszelkiego rodzaju kampanii marketingowych, informacyjnych i promocyjnych. Jako jedyna w Polsce oferuje dostęp do wszystkich najpopularniejszych kanałów komunikacji: wiadomości głosowych, faksowych, smsowych i mailowych. Żadna inna firma nie dysponuje tak szerokim zakresem usług, ograniczając się najczęściej do jednego lub dwóch kanałów komunikacji i skupiając przede wszystkim na rozwijaniu usług związanych z wysyłką wiadomości mailowych i smsowych.

Kampanie głosowe w Redlink.pl przeprowadzane są w sposób w pełni kontrolowany i zautomatyzowany. Takie rozwiązanie nie jest zbyt często spotykane na polskim rynku marketingowym. Z usługi korzysta m.in. spółka Ogicom proponująca nowoczesne rozwiązania internetowe dla biznesu. Prezes firmy, Krzysztof Szyszka mówi: – System wiadomości głosowych zoptymalizował pracę działu windykacji. W określonym momencie nasz system informatyczny generuje odpowiedni komunikat tekstowy przekazywany następnie do platformy Redlink.pl. System automatycznie zamienia go na mowę i odtwarza klientowi poprzez zestawione połączenie telefoniczne.

Kampanie tekstowe to nadal bardzo efektywne narzędzia łączące w sobie prostotę i zwięzłość przekazu z bardzo dużym prawdopodobieństwem przeczytania wiadomości przez odbiorcę. – Kampanie smsowe, na które się zdecydowaliśmy, znacznie usprawniają kontakt i podnoszą jakość obsługi klientów. Teraz możemy szybko dotrzeć z komunikatem do użytkowników informując np. o chwilowych przerwach w dostępie do usługi. System nie dość, że wygodny i prosty w obsłudze, to pozwala nam utrzymać stały kontakt z klientami, niezwykle ważny w punktu widzenia branży – przytacza przykład Prezes Inotel, Jakub Dwernicki.

Wiadomości mailowe to bez wątpienia najskuteczniejsze i z tego też powodu najpopularniejsze narzędzie wykorzystywane w marketingu bezpośrednim. Profesjonalnie zaplanowana kampania z Redlink.pl może przynieść w szybkim czasie znaczne korzyści finansowe dla firmy np. dzięki możliwości błyskawicznego dotarcia do klienta z nową ofertą.

Platforma Redlink.pl pozwala także zautomatyzować czasochłonny proces rozsyłania faksów – wystarczy, że przedsiębiorca wprowadzi treść wiadomości i wskaże kontakty – resztę zrobi za niego system.

Redlink.pl ma na swoim koncie kilka wyróżnień. W 2008 roku otrzymał laur od firmy Microsoft w konkursie na najlepszy serwis internetowy. Usługa zajęła także pierwsze miejsce na imprezie Democamp, pierwszych Ogólnopolskich Targach Start-Upów, Funduszy Inwestycyjnych, Inkubatorów. Jury eksperckie doceniło Redlink.pl jako system, który zbiera w jednym miejscu najbardziej popularne kanały komunikacyjne.

Każdy przedsiębiorca przez 5 dni roboczych może samodzielnie i niezobowiązująco przetestować usługę zyskując dostęp do w pełni funkcjonalnego panelu zarządzania. Czas ten pozwala na przygotowanie próbnej kampanii i rozesłanie jej do osób testujących system. Więcej szczegółów o firmie Vercom i usłudze Redlink.pl znaleźć można pod adresami www.redlink.pl oraz www.vercom.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu