Jesienna kampania San Markos dla Galerii Malta

Pod hasłem „przymierz się do jesiennych kolekcji” ruszyła nowa odsłona kampanii przygotowanej przez agencję reklamową San Markos (www.sanmarkos.pl) dla Galerii Malta.Na potrzeby jesiennej odsłony kampanii I love Malta zostały przygotowane nowe, tematyczne kreacje reklamowe utrzymane w stylistyce kampanii. Celem prowadzonych działań promocyjnych jest wsparcie sprzedaży nowych jesiennych kolekcji oraz umocnienie świadomości i pozycji marki Galeria Malta wśród mieszkańców Poznania i okolic.

Kampania ruszyła 14 września i potrwa do 15 października b.r. Kreacje reklamowe pojawią się na poznańskich nośnikach outdoorowych oraz w Internecie. Równolegle realizowana jest kampania radiowa promująca nowe kolekcje. Grupą docelową działań są mieszkańcy Poznania i okolic w wieku 15-45 lat.

Galeria Malta jest największą inwestycją w sektorze centrów handlowo-rozrywkowych prowadzoną w Polsce przez hiszpańskiego inwestora i dewelopera – firmę Neinver. Jest to jednocześnie największe centrum handlowo – rozrywkowe w Wielkopolsce. Obiekt usytuowany jest 5 minut jazdy samochodem od centrum Poznania i otoczony rekreacyjnymi terenami poznańskiej Malty. Powierzchnia handlowo-rozrywkowa Galerii mieści 170 lokali: sklepów, punktów usługowych, klub fitness, a w przyszłości również wielosalowe kino. Otwarcie Galerii Malta miało miejsce 25 marca 2009 roku. W dniu otwarcia Galerię odwiedziło 55 tys. osób.

San Markos – Republika Dobrej Marki zajęła I miejsce w badaniu satysfakcji klientów z pracy agencji reklamowych – Smile Check, organizowanym przez SAR i miesięcznik Press w 2008 i 2007 roku. Prezes agencji Magdalena Czaja pełni funkcję vice-przewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy oraz zasiada w kapitule programu Firma Przyjazna Klientowi. W portfolio agencji znajdują się m.in.: RWE, Gadu AIR, CDI (Dom Handlowy Renoma), Neinver (centra outlet FACTORY), Budimex, AMS, Bosch, Olympus, OBI, Burger King, Multikino, Sony i Telekomunikacja Polska

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu