Za co tym razem zapłaci Eska?

12 małych strusi, impreza w bazie rakietowej, kurs na koparki i topory dla męża – to przykłady rachunków słuchaczy, za które zapłaciło Radio Eska w pierwszej edycji zabawy „Eska płaci Twoje rachunki”. Za co tym razem zapłaci Eska można będzie przekonać się już od 21 września, kiedy konkurs wróci na antenę radia.

Zabawa powraca w zmienionej formule – jako konkurs. Zadaniem słuchaczy jest przekonanie komisji konkursowej, że to właśnie ich rachunek powinno opłacić Radio Eska. Rachunki można zgłaszać do zabawy wysyłając SMS z kwotą i uzasadnieniem pod wskazany numer. Co godzinę od 8 do 17 wybierany będzie jeden rachunek, który opłaci Radio Eska. Raz dziennie, z godzinnym wyprzedzeniem, na antenie ogłaszana będzie specjalna tura konkursu – jej zwycięzca otrzyma trzykrotność kwoty swojego rachunku. Konkurs będzie trwał pięć tygodni.

“Przygotowując pierwszą edycję Eska Płaci Twoje Rachunki chcieliśmy opracować mechanikę akcji, która pozwoli nam być bliżej naszych słuchaczy i uczestniczyć w ich życiu. Udało się. Wśród opłaconych przez nas rachunków nie zabrakło takich, które pozwoliły na realizację zwariowanych marzeń – jak impreza w bazie rakietowej, kurs piercingu, lot szybowcem. Wiele wygranych dotyczyło jednak codziennych potrzeb – opłaty raty kredytu, czynszu za mieszkanie czy imprezy urodzinowej dla męża. Mam nadzieję, że druga edycja zabawy dostarczy wszystkim równie wielu emocji. Liczę też na to, że nowa formuła konkursu wyzwoli kreatywność naszych słuchaczy – to od nich zależy teraz, za co zapłaci Eska.” – mówi Andrzej Jaszczyszyn, odpowiedzialny za produkcję konkursu.

W pierwszej edycji zabawy Eska opłaciła kilkaset rachunków swoich słuchaczy. Najciekawsze wejścia antenowe i zdjęcia laureatów, przedstawiające, co kupili za pieniądze Eski, zostały wykorzystane w promocji konkursu, która potrwa do końca tygodnia. Działania promocyjne prowadzone są na antenie Radia Eska i w Internecie. Informacje o konkursie można znaleźć na stronach www.eska.pl. Obsługę mobilną loterii prowadzi Supermedia Interactive. Kampanię promocyjną przygotowała Pracownia Kreatywna Time 100% przy współpracy z Internetowym Domem Mediowym – IDMnet.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu