CRM firmy Salesforce zintegrowany z MPP – platformą bezpieczeństwa poczty

Firma Mailspect producent Message Processing Platform, producent kompleksowej platformy bezpieczeństwa dla serwerów poczty elektronicznej, ogłosiła możliwość pełnej integracji swojego oprogramowania z systemem CRM firmy Salesforce.

Message Processing Platform jest platformą zapewniającą pełną ochronę przed wirusami, phishingiem i spamem, elastycznie dopasowującą się do potrzeb firmy. Modułowa budowa rozwiązania umożliwia stosowanie równocześnie kilku skanerów antywirusowych i antyspamowych oraz pozwala na łatwe archiwizowanie całej poczty przychodzącej oraz wychodzącej w bazie danych.

Dzięki najnowszej funkcjonalności MPP Web Services rozwiązania firmy Mailspect umożliwiają integrację serwerów poczty email z usługami CRM oferowanymi przez aplikacje Salesforce.com. Pozwala to na wyjątkowo łatwe zarządzanie całą korespondencją z klientami czy kontrahentami. Największą zaletą integracji MPP z systemem CRM firmy Salesforce.com jest przechowywanie wszystkich wiadomości email wraz z załącznikami w jednym miejscu, w centralnej bazie danych.

Oprogramowanie MPP dostępne jest w wersjach na serwer lub bramę pocztową oraz w wersji sprzętowej, którą podłącza się bezpośrednio do chronionej sieci. Dzięki zastosowaniu oprogramowania wirtualizacji serwerów VMWare, MPP można zainstalować na dowolnej stacji roboczej lub serwerze, niezależnie od wykorzystywanego systemu operacyjnego, bez naruszania jego pierwotnej struktury.

Firma Salesforce.com to znany dystrybutor rozwiązań aplikacji typu CRM (Customer Relationship Management). Z usług firmy korzysta już ponad 41 tysięcy podmiotów korporacyjnych, dla których stały i bezproblemowy kontakt z klientem jest najważniejszy.

Więcej informacji na temat rozwiązań MPP można znaleźć na stronie firmy DAGMA, która jest polskim dystrybutorem rozwiązań firmy MailSpect: www.dagma.com.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu