Axel Springer Polska proponuje wydawcom kompleksowe usługi dystrybucyjne

Axel Springer Polska włącza do swojej oferty pełną obsługę procesu dystrybucji, w tym także prenumeraty i wsparcia w punktach sprzedaży prasy. Wydawca proponuje rozwiązania dopasowane do potrzeb klienta, obejmujące obsługę od momentu opuszczenia przez produkt drukarni, aż po windykację należności.

Oferta skierowana jest do wszystkich wydawców prasy, którzy dążą do maksymalnego ograniczenia kosztów kolportażu. Przed przystąpieniem do współpracy Axel Springer Polska proponuje audyt aktualnego systemu dystrybucji klienta. Po jego zbadaniu firma przedstawia całościową ofertę obejmującą analizy prognoz sprzedaży, prognozy nakładu, dyspozycję nakładem i kompleksową logistykę. Axel Springer Polska oferuje również przejęcie rozliczeń i windykacji należności, zarządzanie promocjami w POS i pełną obsługę prenumeraty.

Kompleksowa usługa dystrybucyjna Axel Springer Polska zapewnia wydawcom efektywniejsze zarządzanie nakładem oraz atrakcyjne cenowo usługi logistyczne. Oferta pozwala również klientom na oszczędności w obszarze kosztów osobowych oraz zredukowanie kosztów baz i licencji na systemy CRM.

– Na dojrzałych rynkach prasowych praktyka zlecania usług dystrybucyjnych zewnętrznym podmiotom jest dość powszechna – mówi Rafał Kamiński, dyrektor dystrybucji w Axel Springer Polska. – Wydawcy, szczególnie średnie i małe wydawnictwa, dążą do ograniczenia kosztów, dlatego zlecają dystrybucję pośrednikom. Axel Springer Polska dysponuje wieloletnim doświadczeniem i unikalnym know-how, dlatego nasza oferta idealnie trafia w oczekiwania rynku.

Oferta dotyczy kompleksowej dystrybucji tytułów prasowych, kolekcji wydawniczych i wydań specjalnych. Dostępna jest od września, a za jej sprzedaż odpowiada Dział Dystrybucji Axel Springer Polska. Koordynatorem projektu jest Agnieszka Salicka, kierownik sekcji promocji. Szczegóły oferty i dane kontaktowe dostępne są na stronie www.dystrybucja.axelspringer.pl .

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu