„Echo Miasta” w Katowicach po angielsku

Jutro (17 września) wierzchnie strony katowickiego wydania gazety „Echo Miasta” ukażą się w specjalnej dwujęzycznej wersji – po polsku i po angielsku. Wersja anglojęzyczna powstała z myślą o goszczących w Katowicach zagranicznych kibicach finałów Mistrzostw Świata w siatkówce EuroBasket 2009. Projekt realizowany jest we współpracy z Urzędem Miasta Katowice.

Przy okazji Mistrzostw EuroBasket 2009, „Echo Miasta” objęło wyłączny patronat nad „strefą kibica”, rozciągającą się na przestrzeni pomiędzy dworcem kolejowym a Katowickim Spodkiem. Głównym zadaniem specjalnej „nakładki” wydawniczej jest przekazanie kibicom obcojęzycznym wielu praktycznych informacji dotyczących programu imprezy oraz usprawnienie ruchu w strefie kibica.

W związku z naszym zaangażowaniem w wydarzenie organizujemy szereg konkursów sportowych. Aby dotrzeć z tym wydaniem do kibiców zmieniamy również godziny i lokalizacje punktów dystrybucji. Zawsze chętnie wspieramy tego typu projekty na poziomie lokalnym. Projekt ukazuje również elastyczność, jaka cechuje nasze wydawnictwo.” – podsumowuje Rafał Madyński, Kierownik Działu Marketingu Media4mat, wydawcy Echo Miasta.