PMT Marketing System oferująca kompleksowe działania BTL-owe (w tym merchandisingowe) podpisała umowę z Wydawnictwem Szkolnym PWN

Wydawnictwo Szkolne PWN jest członkiem Grupy Wydawniczej PWN i działa na rynku książki edukacyjnej od stycznia 1997 roku. Od początku istnienia wydawnictwa w ofercie znajdują się podręczniki szkolne do wszystkich typów szkół oraz publikacje metodyczne dla nauczycieli.

Wydawnictwo przeprowadzi akcję samplingową książek na 11 wyższych renomowanych uczelniach Polski. Akcja dotyczyć będzie Warszawy, Poznania. Wrocławia, Gdańska, Krakowa, Lublina, Szczecina, Rzeszowa, Torunia, Łodzi i Białegostoku. Specjalnie dedykowani na potrzeby akcji pracownicy PMT Marketing System rozdadzą 3300 sampli. Będą to „próbki” zupełnie nowej propozycji Wydawnictwa: Kodeksu cywilnego z notatnikiem i orzecznictwem, w postaci broszury zawierającej jeden rozdział wspomnianego wydawnictwa.

Akcja będzie przeprowadzona na początku października br, tak aby dotrzeć do studentów już z początkiem roku akademickiego.

Pod parasolem Grupy PMT Marketing system działają dwa podmioty: agencja merchandisingowa PMT Marketing System oraz PMT Banca wdrażająca systemy komunikacji w miejscu sprzedaży.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu