Biuro reklamy Axel Springer Polska łączy w pakiety dzienniki i magazyny

Od 15 września biuro reklamy Axel Springer Polska wprowadza do swojej oferty pakiety reklamowe łączące gazety codzienne i magazyny. Wydawca proponuje klientom PressPower News, Press Power Men i Giga PressPower, które intensyfikują zasięg i obniżają koszty kampanii.Pierwszym z oferowanych pakietów jest PressPower News, który opiera się na emisji reklamy w poniedziałkowym wydaniu Faktu, Przegląd Sportowego i Sportu oraz w tygodniku Newsweek Polska. Przykładowa kampania obejmująca junior page w wymienionych dziennikach oraz full page w Newsweeku kosztuje 130 tysięcy złotych, generując zasięg na poziomie 15%* w grupie wiekowej 16-49. Oferta gwarantuje atrakcyjny koszt dotarcia (CPT) w wysokości 45 złotych.

Kolejną nowością w ofercie biura jest PressPower Man skierowany do męskiej grupy docelowej. Pakiet obejmuje emisję reklamy w poniedziałkowych wydaniach dzienników Axel Springer Polska, a także w Komputer Świecie i Auto Świecie. Emisja reklamy o formacie junior page w dziennikach i full page w Auto Świecie oraz Komputer Świecie to koszt 125 tysięcy złotych. Kampania generuje 29-procentowy zasięg w męskiej grupie celowej 16-49 przy koszcie dotarcia (CPT) na poziomie 46 złotych.

Ofertę uzupełnia Giga PressPower, czyli szeroki pakiet, w którego skład wchodzi Fakt, Przegląd Sportowy, Sport oraz Newsweek Polska, Auto Świat i Komputer Świat. Przykładowa kampania obejmująca poniedziałkowe wydanie dzienników oraz full page w wymienionych magazynach kosztuje 180 tysięcy złotych, zapewniając zasięg na poziomie 24% w grupie celowej 16-49. Emisja reklamy w ramach pakietu Giga PressPower gwarantuje atrakcyjny koszt dotarcia (CPT) w wysokości 40 złotych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu