Recenzja VirusBulletin najnowszych programów G Data 2010

Wybór programu antywirusowego nie należy do łatwych zadań. Duża ilość dostępnych produktów na rynku i szereg wbudowanych narzędzi ochrony to istny zawrót głowy. Dzisiaj na ostateczną odpowiedź, który program/pakiet antywirusowy kupić wpływa nie tylko cena, ale również poziom wykrywalności wirusów, swobodny dostęp do funkcji programowych oraz jak najmniejsze obciążenie systemu.

Z pewnością większość użytkowników przed podjęciem ostatecznej decyzji zasięga informacji u wielu źródeł. Biorąc pod uwagę informacje od znajomych, treści zawarte na forach internetowych, wyniki testów i opinie ekspertów wybierają produkt najwyższej rangi.

VirusBulletin jest niezależną organizacją, która w swoich artykułach często dostarcza rzetelnych wiadomości opartych na własnych analizach i testach. We wrześniowym wydaniu magazynu opublikowany został test najnowszego programu G Data TotalCare 2010. Artykuł charakteryzuje się szczegółową analizą pakietów narzędzi, skutecznością ich działania, wydajnością programu oraz wielopłaszczyznową oceną całej korporacji. Eksperci opiniując program G Data 2010 uwzględniają zawartości stron www poszczególnych krajów oraz dostęp do usług wsparcia technicznego. Począwszy od instalacji po zaawansowane funkcje programu szczegółowo opisują zalety dwóch silników skanujących i nowego interfejsu użytkownika. Sprawdzian przeprowadzono na trzech komputerach o zróżnicowanych parametrach:

  • Intel Pentium 4 1.6 GHz, 512 MB RAM, system operacyjny Microsoft Windows XP Professional SP2.
  • AMD Athlon64 3800+ o podwójnym rdzeniu, 1GB RAM, system operacyjny Microsoft XP Professional SP3 oraz Windows Vista Business Edition SP2.
  • Intel Atom 1.6 GHz netbook, 256 MB RAM, system operacyjny Microsoft Windows XP Professional SP3.

Link do polskiego tłumaczenia: http://pliki.gdata.pl/marketing/pr/G_DATA_Review_TotalCare2010_VirusBulletin_2009-09.pdf

Link do źródła – strona VirusBulletin autor John Hawes – Virus Bulletin, UK http://www.virusbtn.com/virusbulletin/archive/2009/09/vb200909

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu