Biedronka – ulubiony sklep Polaków

W tegorocznym plebiscycie Handlu i Usług 2009 sieć sklepów Biedronka została laureatem w kategorii „Mój ulubiony sklep”. Biedronce przyznano to prestiżowe wyróżnienie już po raz drugi. W tym roku odbyła się trzecia edycja konkursu Mistrz Handlu i Usług MasterCard.

Jest to unikatowy projekt badawczy, którego zadaniem jest wyłonienie najlepszej firmy sektora handlu, a także podmiotów wyznaczających kierunek zmian i trendów na rynku handlu detalicznego. Celem plebiscytu jest wskazywanie dobrych wzorców oraz wyróżnianie tych sieci handlowych i usługowych, które w ocenie najsurowszych sędziów – konsumentów – oferują najwyższą jakość usług. Niekwestionowanym liderem w swojej kategorii okazała się Biedronka.

Ranking powstaje w oparciu o badanie konsumenckie przeprowadzane w całej Polsce, przez Instytut Badawczy Pentor. Dodatkowym aspektem jest głosowanie internautów. Wynik badania to wyłonienie zwycięzców w 9 kategoriach.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu