ONESTEP – polska innowacja na rynku m-commerce

Od września rusza nie mająca swoich odpowiedników na świecie usługa zakupów przez SMS – OneStep. W większości tytułów prasowych wydawnictw Axel Springer, G+J, Edipresse, Burda, Agora i Media Point Group pojawią się specjalne OneStep kody – które po wysłaniu SMS’em generować będą zamówienia recenzowanych produktów.

Nowa usługa to w praktyce nowy kanał dystrybucji produktów, takich jak książki, filmy, muzyka czy kosmetyki. Dla prasy to szansa na nowe źródło przychodów i interakcję z czytelnikiem, a wydawcy w łatwy sposób zamienią recenzję i reklamy na sprzedaż. Usługa OneStep ma za zadanie konwertować impulsy sprzedażowe, powstające w momencie czytania recenzji lub oglądania reklamy, na sprzedaż. Odbiorca impulsu przy pomocy komórki – którą zawsze ma przy sobie – może dokonać zakupu w niecałe 40 sekund. OneStep dodatkowo oferuje najtańszą na rynku dostawę – 7 zł lub bezpłatną, w przypadku zakupu przynajmniej dwóch produktów.

Jak działa OneStep?

Czytasz recenzję, chcesz kupić opisany produkt. Wysyłasz SMS’a z kodem publikowanym przy recenzji na numer OneStep – 70500 (0,61 zł z VAT). Jeśli jest to Twoje pierwsze zamówienie, konsultant OneStep oddzwania do Ciebie, aby podczas dwuminutowej rozmowy zarejestrować Twoje dane, adres dostawy i potwierdzić zamówienie. Przy każdym kolejnym zamówieniu OneStep odsyła SMS’a z nazwą produktu i jego ceną. Poprawność zamówienia potwierdzasz SMS’em. Zamawianie przez OneStep to 2 SMS’y, czyli 40 sekund Twojego czasu.

Najtańsza dostawa w Polsce – jak to możliwe?

W OneStep koszt dostawy to 7 zł, a jeśli zamówisz dwa lub więcej produktów (książki, płyty, kosmetyki w dowolnej konfiguracji) dostawa jest bezpłatna. Jest to możliwe, ponieważ OneStep subsydiuje koszty dostawy. W ten sposób pioniersko zwiększany jest dostęp do kupowania z doręczeniem do domu. W przeciwieństwie do OneStep, duże sklepy internetowe zarabiają również na wysyłce.

Drugie życie prasy i oszczędność Twojego czasu

Dzięki OneStep prasa zyskuje dla czytelnika interaktywny wymiar. Skazywana przez wielu na powolne wymieranie prasa drukowana może teraz oferować możliwości, jakich nie daje nawet Internet. Myślisz, że w Internecie można kupić książkę w 40 sekund? W OneStep można. Prasa wychodzi w ten sposób naprzeciw potrzebom czytelników w coraz bardziej zaganianym świecie. OneStep to koniec biegania po księgarniach, drogeriach, konieczności pamiętania o produktach, które chcesz kupić. Zamawiasz dokładnie wtedy, gdy chcesz mieć dany produkt. Przesyłka dociera bezpośrednio pod Twoje drzwi.

Innowacja nie imitacja

OneStep to nasza rodzima innowacja, wymyślona przez młodych Polaków i wdrożona w Polsce. Nie jest to kolejna imitacja rozwiązań zachodnioeuropejskich czy amerykańskich. Technologia OneStep jest chroniona amerykańskim prawem patentowym, ale jest w 100% polska.

Małe miasta

OneStep umożliwia kupowanie wszystkim czytelnikom, bez względu na miejsce zamieszkania i dostęp do Internetu. A ponieważ nadal blisko połowa Polaków nie ma dostępu do Internetu, nie może więc korzystać z e-commerce’u. Poza kosztem dostawy to kolejna bariera, którą przełamuje OneStep.

Najnowsze produkty w zasięgu ręki

Nowa usługa zapewni wielu ludziom dostęp do wielu nowych lub trudno dostępnych wydawnictw książkowych i płytowych oraz kosmetyków. Wszystko, czego wcześniej trzeba było mozolnie poszukiwać między sklepowymi półkami, teraz można kupić nie wychodząc z domu.

Prosto i wygodni

Wszystko, o czym właśnie przeczytaliśmy i chcielibyśmy mieć, możemy zamówić od ręki. Dzięki OneStep kupienie interesującej książki lub filmu zajmie mniej niż 40 sekund.

Bez wychodzenia z domu, stania w kolejkach czy robienia list zakupów. Szybko, wygodnie, bezpiecznie i tanio.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu