Maurycy Graszewicz dołączył do MCA

Maurycy Graszewicz dołączył do zespołu wykładowców MCA (mca.edu.pl). Będzie prowadził zajęcia ze strategii marki i komunikacji marketingowej, czyli najważniejsze w sesji MCA.

Jego doświadczenie i sposób myślenia o marce odpowiada całkowicie filozofii MCA. Jestem przekonany, że Maurycy wniesie bardzo dużo nie tylko wiedzy, z racji kończonego doktoratu, ale przede wszystkim doświadczenie w budowaniu marek – Maciej Tesławski.

Maurycy Graszewicz

Absolwent Studium Doktoranckiego na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Wrocławskiego. Studiował także prawo i socjologię na tej samej uczelni. Autor artykułów naukowych z zakresu konstruktywizmu, komunikacji społecznej, teorii mediów, teorii komunikacji, komunikacji politycznej.

W Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej prowadzi zajęcia między innymi z zakresu brandingu, zarządzania marką, public relations czy kontaktów z mediami. Współautor pierwszych w Polsce kompleksowych badań wizerunku uczelni wyższej (Uniwersytetu Wrocławskiego).

W latach 2001-2005 był asystentem Wojewody Dolnośląskiego i kierownikiem Oddziału Analiz i Kontaktów Społeczno-Politycznych. Pracował między innymi dla: Mediator Group S. A., Koleje Dolnośląskie S. A., ATM Grupa S. A., Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Uniwersytet Ekonomiczny Członek Austrian Ludwig Wittgenstein Society. Współzałożyciel Polskiego Towarzystwa Konstruktywistycznego.

Miłośnik Filipa Marlowe’a. Stale negocjuje z czechosłowackim wilczakiem.

Zainteresowania naukowe:

  • konstruktywizm
  • teoria komunikacji
  • teoria systemów
  • neurobiologia
  • branding
  • planowanie strategiczne
  • corporate identity, public relations
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu