Bluerank i SARE nawiązują współpracę: integracja SEM i e-mail marketingu

Agencja search engine marketing – Bluerank i SARE – lider polskiego e-mail marketingu, nawiązały w sierpniu br. współpracę. Partnerstwo obejmuje realizację zintegrowanych kampanii reklamowych oraz wspólne edukowanie rynku w zakresie SEM.

Bluerank i SARE realizować będą projekty marketingowe łączące skuteczność działań reklamowych w wyszukiwarkach oraz efektywność e-mailingów promocyjnych. Współpraca zapewni również dodatkowe korzyści Klientom obu firm, którzy na preferencyjnych warunkach będą mogli korzystać z ich usług, oferowanych w zakresie search engine marketing oraz e-mail marketing (zarówno na poziomie doradztwa, jak i wykonawstwa).

Podejmowane w ramach partnerstwa Bluerank i SARE przedsięwzięcia, pozwolą ponadto skutecznie informować rynek na temat możliwości biznesowego wykorzystania SEO i PPC w poszczególnych branżach. Cyklicznie, w newsletterach SARE pojawiać się będą, przygotowywane przez Bluerank, informacje (badania, case studies, porady) poświęcone optymalizacji i pozycjonowaniu stron WWW, oraz kampaniom linków sponsorowanych.

Integracja e-mail marketingu i SEM to szansa na znaczące zwiększenie efektywności działań marketingowych – podkreślają przedstawiciele Bluerank i SARE. Według badania przeprowadzonego przez Forbes („Ad effectiveness survey 2009”), to właśnie marketing w wyszukiwarkach oraz e-mailing uznawane są za najskuteczniejsze metody m.in. podnoszenia sprzedaży online. Warto więc wykorzystać tę szansę.

Bluerank: http://www.bluerank.pl

SARE: http://www.sare.pl

Więcej na temat badania Forbes: http://bluerank.blogspot.com/2009/06/marketing-w-wyszukiwarkach-najlepszy.html

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu