Przejdź do treści

Sport Management Polska dla Konfrontacji Sztuk Walki

Firma Sport Management Polska (SMP) została wyłącznym partnerem marketingowym Federacji KSW, organizatora 12. Gali Konfrontacji Sztuk Walki (KSW), która odbędzie się 11 grudnia w warszawskiej hali Torwar. SMP zajmie się sprzedażą pakietów sponsorskich imprezy, podczas której planowana jest także „walka stulecia” pomiędzy najsilniejszym człowiekiem świata Mariuszem Pudzianowskim a kontrowersyjnym bokserem Marcinem Najmanem. Gala będzie transmitowana na żywo w Polsacie i Polsacie Sport.

„Wspomożemy największą w Polsce imprezę sportów walki, która jest jednocześnie największą galą MMA w Europie. KSW jest liderem w swoim sektorze, a filozofią naszej firmy jest praca z najlepszymi” – powiedział prezes zarządu Sport Management Polska Grzegorz Kita.

Organizowane od 2004 r. Gale KSW to największe w Europie widowiska sportowe, podczas których zawodnicy rywalizują ze sobą w formule MMA (w j. ang. Mixed Martial Arts, czyli mieszane sztuki walki).

Imprezy z tego cyklu są też pierwszymi, a obecnie jednymi z niewielu na świecie transmitowanymi w otwartej telewizji (Polsat) – 11. edycję Gali oglądało na żywo półtora miliona telewidzów.

„Zakończyliśmy szczegółowy proces doboru partnerów, którzy wesprą nasze przedsięzwięcie. Zdecydowaliśmy się na współpracę ze Sport Management Polska m.in. ze względu na doświadczenie i profesjonalizm tej firmy” – powiedział współwłaściciel Federacji KSW Maciej Kawulski.

„Przykładamy bardzo dużą wagę do doboru partnerów, dzięki temu nasze Gale są dziś, po pięciu latach od narodzin, imprezami światowego formatu” – dodał współwłaściciel KSW Martin Lewandowski.