Sport Management Polska dla Konfrontacji Sztuk Walki

Firma Sport Management Polska (SMP) została wyłącznym partnerem marketingowym Federacji KSW, organizatora 12. Gali Konfrontacji Sztuk Walki (KSW), która odbędzie się 11 grudnia w warszawskiej hali Torwar. SMP zajmie się sprzedażą pakietów sponsorskich imprezy, podczas której planowana jest także „walka stulecia” pomiędzy najsilniejszym człowiekiem świata Mariuszem Pudzianowskim a kontrowersyjnym bokserem Marcinem Najmanem. Gala będzie transmitowana na żywo w Polsacie i Polsacie Sport.

„Wspomożemy największą w Polsce imprezę sportów walki, która jest jednocześnie największą galą MMA w Europie. KSW jest liderem w swoim sektorze, a filozofią naszej firmy jest praca z najlepszymi” – powiedział prezes zarządu Sport Management Polska Grzegorz Kita.

Organizowane od 2004 r. Gale KSW to największe w Europie widowiska sportowe, podczas których zawodnicy rywalizują ze sobą w formule MMA (w j. ang. Mixed Martial Arts, czyli mieszane sztuki walki).

Imprezy z tego cyklu są też pierwszymi, a obecnie jednymi z niewielu na świecie transmitowanymi w otwartej telewizji (Polsat) – 11. edycję Gali oglądało na żywo półtora miliona telewidzów.

„Zakończyliśmy szczegółowy proces doboru partnerów, którzy wesprą nasze przedsięzwięcie. Zdecydowaliśmy się na współpracę ze Sport Management Polska m.in. ze względu na doświadczenie i profesjonalizm tej firmy” – powiedział współwłaściciel Federacji KSW Maciej Kawulski.

„Przykładamy bardzo dużą wagę do doboru partnerów, dzięki temu nasze Gale są dziś, po pięciu latach od narodzin, imprezami światowego formatu” – dodał współwłaściciel KSW Martin Lewandowski.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu