Adv.pl SA rozszerza portfolio produktów o technologię rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality)

Adv.pl SA jako jedyna firma w Polsce podpisała w dniu 8 września 2009 r. umowę licencyjną z francuską firmą Total Immersion – liderem na globalnym rynku augmented reality (AR). Dzięki nawiązaniu współpracy Adv.pl będzie pionierem tej technologii w Polsce. Spółka spodziewa się, że rozszerzenie oferty przyczyni się w przyszłości do wzrostu przychodów. Obie firmy podpisały umowę, na mocy której Adv.pl posiada wyłączność na dostarczanie polskim odbiorcom zaawansowanych rozwiązań rozszerzonej rzeczywistości (AR). Augmented reality jest stosunkowo nową technologią w Polsce, która będzie się dynamicznie rozwijać.

Dzięki nawiązanej współpracy Adv.pl wejdzie jako pierwsza na nowy niewysycony w Polsce rynek augmented reality.

„Nawiązanie współpracy z globalnym liderem technologii augmented reality to dobra wiadomość dla naszych akcjonariuszy” – powiedział Rafał Dziedzic, prezes zarządu Adv.pl SA. – „Dzięki temu rozszerzamy portfolio naszych usług dla klientów i wchodzimy w rozwojowy segment rynku.”

W technologii oferowanej przez Adv.pl nośnikiem przekazu może być niemal wszystko: produkt, jego opakowanie, dowolne obrazy, nie tylko ascetyczny czarno-biały marker wykorzystywany do tej pory w polskich rozwiązaniach AR. Zaawansowana technologia Adv.pl daje możliwość rozpoznawania także twarzy konsumenta oraz innych obiektów ruchomych.

Dzięki dostępowi do rozwiązań Total Immersion Adv.pl tworzy także gry i aplikacje mobilne wykorzystywane w promocji miast, muzeów oraz na rynku nieruchomości. Total Immersion jest francuską firmą o zasięgu globalnym, a Adv.pl to jedyny i wyłączny jej partner w Polsce.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu