Więcej marketingu w nowym formacie Marketing&more

Miesięcznik „Marketing & more” od września br. ukazywać się będzie w nowym formacie A4. Odświeżony został także layout oraz zawartość merytoryczna. – Lansujemy nową strategię powrotu do korzeni w dwóch wymiarach: zewnętrznych atrybutów oraz strategii rozwoju pisma – wyjaśnia Tomasz Kamyk, redaktor naczelny „M&m”. – W wymiarze zewnętrznym wracamy do najbardziej typowego dla magazynów drukowanych formatu A4.

W wymiarze strategicznym – do biblii marketingu, według której marketing występuje w czterech osobach: product, place, price i promotion. Strategię tę można streścić w równaniu A4 + 4 P = sukces. Całość identyfikuje hasło: „Więcej marketingu w nowym formacie”.

„Marketing & more” obecny jest na rynku już od ponad dwóch lat, a jego ugruntowaną pozycję na rynku potwierdzają wyniki sondażu przeprowadzonego w sierpniu br. przez Milward Brown SMG/KRC. „Marketing & more” jest postrzegany jako miesięcznik wiarygodny i profesjonalny, pozwalający nie tylko na pogłębianie wiedzy, ale również na poznawanie nowych trendów i idei.

Nowy format to także wyjście na przeciw stylowi życia, jaki prowadzą czytelnicy „Marketing & more”. To aktywni zawodowo, bardzo dobrze wykształceni i często podróżujący młodzi ludzie. Od dziś „M&m” zmieści się w każdej torebce, aktówce i torbie z laptopem.

Polecamy więcej marketingu w nowym formacie, czyli najnowszy numer „Marketing & more”, który od 9 września jest już w sprzedaży, a w nim:

Temat numeru – „Niezdrowy marketing”. Stratedzy niezdrowych produktów chętnie kopiują hasła francuskiej rewolucji „Wolność, równość, braterstwo”. Ale właśnie oni najlepiej wiedzą, że marketing to znacznie więcej niż spot reklamowy. Analiza strategii marketingowych takich firm, jak British American Tobaco (BAT), Philip Morris International, McDonald’s, Burger King, Coca-Cola czy Polmos Białystok.

„Spętani Eskulapem”. Lekarze to zwykle odbiorcy reklam leków na recpetę, niesłusznie pomijani jako konsumenci innych dóbr. Lekarze to dobrze uposażona grupa zawodowa, której zarobki mogą sięgać nawet kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie.

„Rodzina to więcej niż trzy osoby”. Jarosław Kaczyński w charakterze ambasadora i inne tajemnice strategii marketingowej marki wRodzinie zdradza w rozmowie z „M&m” Anna Gołębicka, dyrektor marketingu CenterNet.

„Stare gwiazdy rządzą”. Bajm, Lady Pank, Budka Suflera, Urszula, Maryla Rodowicz – te gwiazdy rodem z PRL-u wciąż dystansują pudelkowych celebrytów zarówno pod względem popularności, jak i wysokości honorariów. Jak to możliwe?

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu