Sodexho od września bez „h”

Rusza kolejny etap modyfikacji identyfikacji wizualnej Sodexo Pass Polska, której celem jest ujednolicenie marki wszystkich firm wchodzących w skład Grupy Sodexo. Główną, wprowadzaną obecnie innowacją jest rezygnacja z litery „h” w nazwie Sodexho Pass Polska, w rezultacie czego będzie ona brzmiała „Sodexo Pass Polska”, a także wprowadzenie nowego logotypu. Jednocześnie zmieni się także nazewnictwo głównego produktu firmy – dotychczasowy „Kupon” otrzyma nazwę „Pass”.

Rebranding realizowany jest w ramach globalnej strategii Grupy Sodexo, której celem jest zbudowanie spójnego oraz jednolitego wizerunku marki. Rezygnacja z „h” w nazwie firmy ma przede wszystkim ułatwić posługiwanie się nią, a nowy logotyp odzwierciedlać dynamizm, nowoczesność oraz profesjonalizm oferowanych przez firmę usług. Międzynarodowy charakter spółki ma dodatkowo podkreślać zmiana nazw głównych produktów firmy.

„Drugi etap modyfikacji identyfikacji wizualnej zaplanowaliśmy na kilka miesięcy. Przeprowadzamy go stopniowo, by zarówno klienci, partnerzy biznesowi, jak i użytkownicy naszych produktów mogli przyzwyczaić się do wprowadzanych zmian. Oczywiście kupony w dotychczasowej szacie graficznej będzie można realizować tak długo, jak na to wskazuje umieszczony na nich termin ważności” – komentuje Arkadiusz Rochala, Dyrektor Marketingu i Rozwoju Sodexo Pass Polska.

Firma komunikuję zmianę nazw oraz logotypu przede wszystkim przy wykorzystaniu narzędzi BTL. W ramach rebrandingu przeprowadza również akcję wymiany naklejek stosowanych w miejscach akceptujących kupony.

Więcej informacji na temat wprowadzanych zmian można znaleźć na stronie internetowej www.sodexo.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu