Skąd wziąć 52 mld PLN na dziurę budżetową

Kontomierz to wie! Pod tym hasłem rusza kampania reklamowa przygotowana przez Artegence dla serwisu do zarządzania finansami osobistymi Kontomierz.pl.

Serwis ruszył oficjalnie 16 kwietnia 2009 roku i do chwili rozpoczęcia kampanii, zdążył przyciągnąć już 2023 osoby. Celem obecnej kampanii jest – z jednej strony – budowanie świadomości istnienia rynku usług zarządzania finansami osobistymi oraz jednocześnie wizerunku Kontomierza jako lidera innowacji na tym rynku. Drugim celem kampanii jest pozyskanie nowych użytkowników.

Kampania została podzielona na dwie części. Część wizerunkową, w której główną rolę odgrywają formy tzw. „displayowi” oraz część, w której krytyczny dla oceny kampanii jest ROI i wszelkie formy zakupu w modelu CPA. W części wizerunkowej najistotniejsze jest ukazanie konsumentom sytuacji, w których przydaje się Kontomierz.pl. W każdej z przedstawionych kreacji mamy do czynienia z przeciekaniem przez palce pieniędzy w zwyczajnych życiowych sytuacjach oraz wykrzyczeniem przez dotkniętą tym faktem osobę sakramentalnego: „Gdzie się podziały moje pieniądze?!“. Kontomierz to wie! Analizując dane z konta, aplikacja potrafi racjonalnie wyjaśnić ich zniknięcie oraz zaproponować możliwości oszczędzenia pieniędzy oraz lepszego ich pomnażania.

Kontomierz wie również, jak zapchać czarną, około 50 miliardową dziurę budżetową, która pojawi się w 2010 roku!

– Zadziwiające, jak wiele pieniędzy wycieka nam przez palce – mówi Marcin Truszel z Kontomierz.pl. – Z naszych obserwacji wynika, że przeciętny użytkownik w wyniku proponowanych przez Kontomierz.pl oszczędności oraz podpowiedzi lepszego lokowania i pomnażania kapitału, zyskałby miesięcznie kwotę około 210 zł. Rocznie przekłada się to na ponad 2500 zł. Suma ta pomnożona przez ilość rachunków bankowych w Polsce (20 mln) daje nam gigantyczną kwotę w wysokości ponad 50 mld zł czyli sumę bliską deficytowi budżetowemu na rok 2010. Może warto zrzucić się na tę dziurę i przy pomocy kontomierza uratować wspólnie budżet? – żartuje Truszel.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu