Serwis RodzinaNaSwoim.pl rozpoczął współpracę z LOGICSEARCH

Serwis promujący program rządowy „Rodzina na swoim” rozpoczął współpracę z LOGICSEARCH. Agencja odpowiedzialna jest zaplanowanie oraz realizację działań marketingowych w wyszukiwarkach dla RodzinaNaSwoim.pl.LOGICSEARCH odpowiada przede wszystkim za ułatwienie potencjalnie zainteresowanym użytkownikom dotarcia do strony RodzinaNaSwoim.pl z poziomu wyszukiwarek oraz sieci kontekstowych, a także optymalizacje kampanii pod kątem zwiększenia konwersji. Serwis RodzinaNaSwoim.pl powstał z myślą o osobach zainteresowanych rządowym programem dopłat do kredytów mieszkaniowych. Rosnący popyt na informacje na ten tematem przełożył się na podjęcie współpracy w zakresie SEM z partnerem zewnętrznym.

„Rozmiar zainteresowania programem „Rodzina na swoim” przekroczył nasze oczekiwania. Polacy chętnie korzystają z kredytu z dopłatami Skarbu Państwa oraz aktywnie poszukują informacji na ten temat przede wszystkim w Internecie. Stąd nasza decyzja o podjęciu działań, które ułatwią internautom dotarcie do informacji na temat programu. Pomaga nam w nich LOGICSEARCH” – podsumowuje Jakub Skoczylas, dyrektor serwisu RodzinaNaSwoim.pl.

LOGICSEARCH oferuje swoim klientom planowanie, realizację, optymalizację oraz analizę wyników kampanii linków sponsorowanych w wyszukiwarkach i wszystkich dostępnych na rynku systemach reklamy kontekstowej. Ofertę agencji uzupełniają usługi związane z SEO. LOGICSEARCH daje swoim klientom więcej możliwości niż „standardowe” kampanie AdWords – wykorzystując fakt, że jest częścią grupy ARBOinteractive może zaproponować ciekawe strategie łączące kampanie w wyszukiwarkach z kampaniami odsłonowymi. Ta synergia pozwala na rozbudowane działania – wykorzystujące np.: mechanizmy retargetingu behawioralnego, które są niedostępne dla konkurencji.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu