SARE i opiniac.com rozpoczęły współpracę w zakresie badania satysfakcji odbiorców newsletterów

przez | 09/09/2009

SARE i opiniac.com rozpoczęły współpracę partnerską. W jej rezultacie odbiorcy newsletterów SARE będą mogli oceniać treść oraz wyrazić swoją opinię na temat otrzymywanych mailingów. SARE jest pierwszą firmą, która w sposób personalizowany korzysta z platformy opiniac.com i udostępnia jej możliwości swoim klientom. Metodologia badania oraz aplikacja zostały zaadaptowane na potrzeby oceny komunikacji e-mail.

„Zdecydowaliśmy się na wdrożenie platformy opiniac.com, ponieważ pozwala ona na badanie opinii internautów, w sposób dobrowolny i deklaratywny, co gwarantuje jakość i wiarygodność gromadzonych informacji.” – komentuje Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE. Ankiety umieszczone w poszczególnych newsletterach umożliwią śledzenie w czasie istotnych parametrów opisujących poziom zadowolenia użytkowników: przydatność wpisów, zrozumiałość treści, estetykę. Dzięki temu praca nad doskonaleniem newsletterów wysyłanych przy wykorzystaniu systemu SARE będzie jeszcze łatwiejsza.

„Dzięki wdrożeniu platformy opiniac.com w ramach newsletterów SARE, skorzystają zarówno odbiorcy korespondencji w kwestii wzrostu zaspokojenia potrzeb oraz klienci biznesowi SARE w wymiarze skuteczności i jakości newsletterów: konwersja, świadomość marki, przejrzystość komunikacji.” – komentuje Zbigniew Nowicki, CEO opiniac.com. Według marcowego raportu eMarketer komunikacja bezpośrednia przy pomocy newsletterów będzie jedną z najbardziej popularnych metod podtrzymania jakościowego kontaktu i dialogu z lojalnymi konsumentami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.