Relaunch dodatku telewizyjnego Fakt TV

W czwartek 10 września dodatek telewizyjny Fakt TV pojawi się na rynku w nowej odsłonie. Dodatek będzie miał większą objętość, pojawią się w nim nowe działy i wielki konkurs dla czytelników. Wydaniu towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Fakt TV. Zobacz więcej”.Magazyn wydano na lepszej jakości papierze oraz poszerzono m.in. o „Przewodnik serialowy” i „Tydzień kibica” z zapowiedziami najważniejszych wydarzeń sportowych. W programie telewizyjnym dodane zostały nowe stacje, a rubryki rozrywkowe wzbogacono o pięć krzyżówek z wartościowymi nagrodami. Ponadto redakcja rozbudowała część poradniczą o dział „Prawo i pieniądze”. Dzięki tym zmianom objętość Faktu TV wzrosła do 72 stron, jednak cena czwartkowego wydania gazety pozostała na poziomie 1,6 zł.

Nowy Fakt TV został przebudowany zgodnie z oczekiwaniami czytelników. Relaunch dodatku poprzedziły badania konsumenckie.

„Dodatek musiał dostosować się do nowego sposobu konsumpcji mediów. Gatunki telewizyjne, które Polacy lubią najbardziej, to seriale i programy sportowe, stąd nowe rubryki poświęcone tym tematom w Fakcie TV. Obserwujemy też stopniową fragmentaryzację rynku telewizyjnego i wzrost znaczenia kanałów tematycznych, dlatego poszerzyliśmy program o dodatkowe kanały” – mówi Katarzyna Sielicka, redaktor naczelna Faktu TV.

Relaunch Faktu TV wsparty jest kampanią reklamową o cennikowej wartości 2,5 mln złotych. Kampania pod hasłem „Fakt TV. Zobacz więcej” realizowana jest w telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat) oraz tytułach prasowych Axel Springer Polska. Za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom, a kreację stworzyła agencja Bombadil. Wydaniu towarzyszy również konkurs dla czytelników, w którym do wygrania są m.in. nagrody pieniężne, komputery i telewizory.

Fakt TV ma najwyższą sprzedaż spośród wszystkich dodatków telewizyjnych do gazet ogólnopolskich. Sprzedaż czwartkowego wydania Faktu z magazynem telewizyjnym wynosi średnio ponad 624 tys. egzemplarzy.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu