PMT Marketing System promuje herbatę

PMT Marketing System rozpoczęła współprace z Orimi Trade – liderem rosyjskiego rynku herbat. Wspólne działania dotyczą zaprojektowania oraz przeprowadzenia kampanii promocyjnej w sklepach Piotr i Paweł dla czołowej marki tej firmy – herbaty Greenfield. Akcja rozpoczyna się 18 września i potrwa do 3 października.

W 16 największych sklepach sieci Piotr i Paweł przeprowadzona zostanie akcja samplingowa przy specjalnie przygotowanych przez PMT Marketing System stanowiskach promocyjnych. Działanie obsługiwać będą przeszkolone przez tą firmę hostessy, które zaproponują klientom próbki różnych rodzajów herbat marki Greenfield.

Celem kampanii jest zakomunikowanie wejścia na polski rynek herbaty Greenfield oraz wsparcie jej sprzedaży. Akcja daje możliwość bezpośredniego zapoznania się konsumenta z oferowanym produktem.

PMT Marketing System poza całościową koordynacją akcji odpowiada również za logistykę i zaopatrzenie stworzonych na potrzeby kampanii standów promocyjnych Umiejscowionych w 20 sklepach sieci Piotr i Paweł w całej Polsce.

Orimi Trade należy do liderów rosyjskiego rynku herbat, w którym posiada największe udziały. Według niezależnych instytucji badawczych 30% sprzedanych herbat w Rosji pochodzi bezpośrednio od firmy Orimi Trade.

Promocja odbędzie podczas trzech weekendów:

  • 18–19.09.2009
  • 25–26.09.2009
  • 2–3.09.2009
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu