Nowy Katalog Usług Amadeus

Amadeus, globalny partner w dziedzinie technologii dla dostawców, sprzedawców i odbiorców usług turystycznych, poinformował o wprowadzeniu Katalogu Usług Amadeus. Katalog ułatwi klientom wybór i korzystanie ze specjalnie opracowanych pakietów usług uzupełniających szeroką ofertę produktową firmy.

„Przez ponad 16 lat funkcjonowania firmy na rynku polskim wprowadzamy nowoczesne technologie, które umożliwiają naszym Klientom odniesienie sukcesu w branży turystycznej – mówi Agnieszka Kędzior, Customer Support Manager. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom oferujemy również wsparcie usługowe w zakresie HelpDesku funkcjonalnego i technicznego oraz popularne w branży szkolenia systemowe. Niezwykle istotne w procesie wdrażania i adaptacji nowych produktów są także konsultacje specjalistyczne” – dodaje.

Katalog zawiera szczegółowy opis oferowanych na polskim rynku usług Amadeus, które wspierają Klientów w dostosowaniu oferty produktowej do ich indywidualnych potrzeb. Portfolio usług Services & Consulting, zostało opracowane z myślą o polskich firmach z branży turystycznej i jest dopełnieniem rozwiązań oraz produktów z kategorii Distribution & Content, Sales & e-Commerce, Business Management. Oferowane usługi to:

  • Usługi Customer Support – Pełne wsparcie klienta od momentu decyzji o wyborze produktu, przez proces wdrożenia i adaptacji nowego rozwiązania – konsultanci Amadeus pozostają do dyspozycji dzieląc się swoim doświadczeniem i znajomością rynku usług turystycznych, biznesowych oraz wiedzą IT.
  • Usługi szkoleniowe – Bogata oferta szkoleń katalogowych w trybie stacjonarnym oraz na zapytanie, które odbywają się w siedzibie Amadeus jak również w biurze Klienta. Niezwykle korzystne dla użytkowników systemu są bezpłatne szkolenia online dostępne w ramach rozwiązania Amadeus e-Learning oraz najnowszy rodzaj tzw. szkoleń wirtualnych, które prowadzone są za pośrednictwem internetu przy uczestnictwie trenera.
  • Usługi Help Desk – Amadeus dostarcza również niezbędną pomoc i wsparcie funkcjonalne oraz techniczne użytkownikom systemu. Usługi Help Desku (telefoniczne lub online) dostosowane są do lokalnych wymogów i oczekiwań polskiego rynku. Jednakże najważniejszym czynnikiem determinującym prace w tym zakresie są potrzeby Klienta – stąd w ofercie znalazły się również indywidualne konsultacje systemowe w biurze Klienta.

Pełna wersja katalogu jest dostępna na stronie: www.amadeus.com.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu