Nowy dział w strukturze agencji GoldenSubmarine

GoldenSubmarine – jedna z największych polskich agencji interaktywnych – wyodrębniła w swojej strukturze dział wideo.Nowy dział agencji będzie odpowiadał za tworzenie animacji oraz materiałów wideo na potrzeby serwisów www. Zajmie się również przygotowywaniem prezentacji multimedialnych, montażem filmów oraz współpracą z podwykonawcami.

Za koordynację pracy odpowiedzialny jest Michał Adamczyk, który wcześniej pełnił w agencji funkcję senior art directora, realizując projekty między innymi dla Media Markt, Saturn, Shell, Warki. W dorobku zawodowym Michała Adamczyka znajdują się liczne animacje i filmy, w tym realizacje dla marki Shell, wykorzystywane na rynku europejskim oraz produkcje dla marki Kotlin.

– Zastosowanie w działaniach promocyjnych materiału wideo sprawia, że firmy są w stanie przykuć uwagę klientów do reklamowanego produktu, czy też usługi silniej niż wtedy, gdyby do przekazu wykorzystano wyłącznie tekst. Jednocześnie, tworzy się nowoczesny wizerunek firmy. To wszystko sprawia, że właśnie ta forma komunikacji z klientem jest przyszłością serwisów promocyjnych – twierdzi Michał Adamczyk.

– Wyodrębnienie w strukturze naszej agencji działu wideo ma swoje podstawy w ciągle zmieniających i rozwijających się sposobach komunikacji pomiędzy firmami, a ich klientami. W ten sposób chcemy odpowiedzieć na potrzebę klientów, którzy coraz częściej chcą wykorzystywać w internecie tę formę przekazu– mówi Grzegorz Krzemień, wiceprezes agencji GoldenSubmarine.

Agencja GoldenSubmarine planuje rozbudowę nowego działu.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu