mBank w ponad 11 600 miejsc w Sieci

Zainteresowani promowaniem oferty mBanku posiadacze stron www mogą realizować swój pomysł i zarabiać w ramach Programu Partnerskiego mBank.net.pl. Rozwiązanie mBanku i firmy Intercon umożliwia podjęcie współpracy z osobami indywidualnymi i firmami.

Projekt mBank.net.pl działa na polskim rynku nieprzerwanie od 2005 r. i jest unikalnym programem partnerskim, prowadzonym przez Bank w Polsce. Od początku działania udało nam się pozyskać do współpracy ponad 6400 Partnerów, którzy posiadają łącznie ponad 11 600 serwisów. Dzięki zaangażowaniu Uczestników mBank.net.pl jesteśmy jeszcze bardziej popularni w Sieci – mówi Janusz Orzelski, odpowiedzialny za projekt mBank.net.pl – Od lipca br. dodatkowo wspieramy naszych Partnerów, udostępniając im kupony reklamowe o wartości 200 zł do wykorzystania w Google AdWords. – dodaje Janusz Orzelski.

Osoby zainteresowane współpracą w ramach programu partnerskiego mBanku przesyłają do akceptacji swoje witryny, poprzez które zamierzają promować ofertę banku. Po ich zaakceptowaniu w mBank.net.pl i podpisaniu Umowy o współpracy, Partner otrzymuje gotowe materiały reklamowe, które umieszcza na swoich stronach.

Kluczowe korzyści dla Partnerów mBank.net.pl to:

  • wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od liczby nowych, pozyskanych przez Partnera Klientów (najlepsi partnerzy zarabiają ponad 10 000 zł miesięcznie).
  • dostęp do gotowych i aktualizowanych przez mBank materiałów reklamowych: teksty, banery, linki, miniserwis z ofertą,
  • łatwy i szybki dostęp do narzędzi monitorujących skuteczność wykorzystywanych materiałów promocyjnych i wyników sprzedaży,
  • elastyczna forma współpracy – to Partner decyduje o strategii promocji oferty mBanku,
  • łatwa i darmowa rejestracja w serwisie mBank.net.pl,
  • comiesięczne wypłaty wynagrodzenia.

mBank rozbudowuje możliwości systemu partnerskiego i prowadzi akcje mające na celu wspieranie działań Uczestników programu. Od lipca br. Partnerzy mBank.net.pl otrzymują kupony Google AdWords o wartości 200 zł. Szczegóły promocji dostępne są na stronach serwisu mBank.net.pl.

Partnerzy, którzy podjęli współpracę z mBankiem, zyskują dodatkowe źródło dochodu, a przy tym mogą zwiększyć atrakcyjność i wiarygodność swoich serwisów. W ramach programu za pośrednictwem własnych stron internetowych Partnerzy mogą proponować bogatą ofertę mBanku:

  • rachunki indywidualne i firmowe,
  • produkty inwestycyjne; lokaty, darmowy Supermarket Funduszy Inwestycyjnych oraz usługę eMAKLER, umożliwiającą samodzielne inwestowanie na giełdzie
  • kredyty: odnawialne, samochodowe, hipoteczne,
  • karty kredytowe,
  • ubezpieczenie OC i AC oraz podróżne,
  • doładowania GSM.
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu