Kubuś Scool – kolejna kampania realizowana przez Saatchi & Saatchi Communications

„Czy masz sposób na owoce do szkoły?” – pod takim hasłem 01 września rusza kampania reklamowa produktu Kubuś Scool Grupy Maspex Wadowice przygotowana przez Saatchi & Saatchi Communications.Kampania ma na celu uświadomienie mamom, że Kubuś Scool zapewnia ich zajętym pociechom codzienną porcję owoców a przy tym nie zawiera konserwantów i sztucznych barwników.

Spot pokazuje codzienny świat dziecka, które każdego dnia dzieli czas pomiędzy szkolne obowiązki i swoje własne pasje. Widzimy również jego mamę, która chcąc mieć pewność, że wystarczy mu sił na wszystkie obowiązki daje mu zdrową porcję owoców w postaci produktu – Kubusia Scool w wygodnej plastikowej butelce.

Kampania realizowana jest w telewizjach: TVP, Polsat, TV4, TVN, TVN7, At Media Women (bez muzycznych).

  • Start kampanii: 01.09.2009
  • Account Team: Małgorzata Tereszczenko – Account Director, Agnieszka Szylkin – Account Executive
  • Strategic Team: Magdalena Zdunikowska – strateg
  • Dyrektor kreatywny: Max Olech
  • Kreacja:. Jola Gorczyńska – art director; Michał Łągiewka – copywriter
  • Producent: Marta Gierej – TV Producer
  • Planowanie i zakup mediów: Zenith Media
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu