Jesień w telewizji internetowej Wirtualnej Polski – WP.tv

Jesienna ramówka WP.tv to nowi partnerzy kontentowi, nowe twarze – w tym odkryci w Sieci debiutanci – oraz nowe programy autorskie, emitowane zarówno w Internecie, jak i na „małym ekranie”.Jesienią w największej telewizji internetowej w Polsce – WP.tv1 – pojawią się materiały światowych agencji prasowych, takich jak Reuters, Associated Press i Agence France Presse oraz telewizji tematycznych: FashionTV, WeddingTV, ITV. Telewizja internetowa portalu stawia jednak przede wszystkim na produkcje autorskie, przygotowywane przez zespół realizacyjny Wirtualnej Polski.

Kontent wideo opracowywany przez zespół WP.tv generuje aż 60% ruchu w serwisie, stanowiąc przy tym niecałe 5% wszystkich klipów dostępnych na naszej platformie – mówi Łukasz Skalik, kierownik telewizji internetowej WP.tv – Dlatego nadal będziemy umacniali pozycję rynkową, przede wszystkim przez poszerzanie oferty audycji własnych. Jesienią do naszej ramówki wprowadzamy m.in. serie „Plotkarnia”, „Deja vu” i „Paranormalna Polska”. Przybędzie też sporo wywiadów z gwiazdami rodzimego showbiznesu.

Serie autorskie – emitowane w pierwszej kolejności w obrębie platformy WP.tv – dostępne będą także z poziomu telefonów komórkowych (http://m.wp.tv), telewizji ITV2 oraz w wybranych sieciach ekranów LCD (supermarkety, salony fryzjerskie, środki komunikacji publicznej). Część trafi na platformę YouTube, której WP.tv jest oficjalnym partnerem na rynku polskim. To konsekwencja realizowanej przez WP strategii.

„Warto podkreślić, że obszar video jest dziś jednym z najważniejszych kierunków naszej strategii. Głównym jej elementem jest postawienie na autorskie produkcje Wirtualnej Polski. – mówi Grzegorz Tomasiak, prezes Wirtualnej Polski.

Nasza telewizja internetowa według ostatnich danych Megapanel umacnia pozycję numer 1, dlatego też w dalszym ciągu zamierzamy poszerzać jej ofertę i inwestować w nią.

Serwis WP.tv jest już dostępny w wersji dostosowanej do urządzeń mobilnych. Kolejnym krokiem jest udostępnianie naszego kontentu w kanałach telewizyjnych. Współpracujemy już z ITV, trwają rozmowy dotyczące sprzedaży licencji kolejnym podmiotom zewnętrznym. W ten sposób dopełni się nasza strategia trzech ekranów”.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu