Axel Springer Polska startuje z kolekcją do nauki angielskiego dla dzieci

W środę 9 września pojawi się w kioskach Bajkowa Akademia Angielskiego – nowa kolekcja wydawana przez Axel Springer Polska. Seria składa się z dwudziestu tomów, które przez zabawę ułatwią najmłodszym naukę języka.

Wśród tytułów serii pojawią się m.in. „Czerwony Kapturek”, „Kot w butach”, „Calineczka”, „Pinokio”, „Jaś i Małgosia”, „Brzydkie kaczątko”. Każda część kolekcji zawiera 44-stronicową książkę z bajką w dwóch językach – polskim i angielskim. Bogato ilustrowane książeczki wydane są w twardej oprawie, na wysokiej jakości papierze kredowym.

W każdym tomie jest płyta CD z bajką czytaną po polsku przez Annę Dymną lub Krzysztofa Globisza i po angielsku przez Simona Messinga. Płytę uzupełniają interaktywne ćwiczenia językowe dla dzieci. Oprócz książki i płyty w zestawie znajdują się także zeszyt ćwiczeń i naklejki z słówkami. Do pierwszego tomu Bajkowej Akademii Angielskiego dodany jest plakat, a do drugiego – polsko-angielski słownik naklejkowy.

Kolejne części Bajkowej Akademii Angielskiego dostępne będą w kioskach i salonach prasowych w środę co dwa tygodnie. Pierwsze wydanie kosztuje 9,90 zł, a każde następne – 19,90 zł.

Debiut kolekcji i drugi tom serii wsparte są kampanią reklamową w telewizji (m.in. TVN, TVP, Polsat) oraz tytułach prasowych i serwisach internetowych Axel Springer Polska. Za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom, a kreację stworzyła agencja Bombadil. Wydaniu towarzyszy również kampania promocyjna w punktach sprzedaży prasy.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu