Explozja Kasy

Zakończyła się Explozja Kasy na Wakacje w Radiu ESKA. Obsługę mobilną loterii zapewniła SUPERMEDIA Interactive. Loteria trwała przez 5 tygodni w okresie wakacyjnym. Losowania odbywały się 8 razy dziennie od poniedziałku do piątku, na żywo na antenie Radia ESKA.

„W czasie trwania loterii rozdaliśmy nagrody o łącznej wartości niemal 250 000 zł brutto: kasę na wakacje, kamery cyfrowe i bony na realizację takich wakacyjnych marzeń jak: nurkowanie, szkoła latania czy rafting. Zależało nam na tym, żeby nagrody trafiły do jak największej liczby naszych odbiorców i ten cel udało się zrealizować. Kasę na wakacje – nawet do 5000 zł – odebrało niemal 150 osób, a ponad 20 osób wygrało nagrody rzeczowe.” – komentuje Andrzej Jaszczyszyn, Internet Project Manager Grupy Radiowej TIME S.A., odpowiedzialny za realizację loterii.

Explozja Kasy była promowana przez podstronę dedykowaną loterii w serwisie eska.pl, opracowaną przez dział e-technologii Radia ESKA oraz niestandardowe formy reklamowe – m.in. zmianę szaty graficznej strony głównej serwisu eska.pl. Na stronie można było spróbować swoich sił biorąc udział w specjalnej grze flaszowej symulującej grę antenową. DJ prowadzący loterię na antenie Radia ESKA prowadził gracza przez kolejne etapy zabawy za pomocą dobieranych losowo głosowych komunikatów. Grę opracowała SUPERMEDIA Interactive, która odpowiadała również za obsługę mobilną loterii.

„Pomimo okresu wakacyjnego loteria cieszyła się dużym powodzeniem wśród słuchaczy. Wejścia antenowe wzbudziły wiele emocji i dostarczyły rozrywki nie tylko tym, którzy mieli szansę zagrać o kasę na antenie, ale również wszystkim słuchaczom ESKI. Obecnie SMI przygotowuje się do obsługi kolejnego konkursu Radia ESKA – drugiej edycji ESKA płaci Twoje rachunki, która ruszy już 21 września.” – mówi Beata Poznańska, Business Development Manager w Dziale Mobilnym SUPERMEDIA Interactive.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu